  • 1. Data: 2004-12-06 22:55:14
    Temat: kredyt na samochod uzywany
    Od: o...@p...onet.pl

    Witam!

    Chcialbym wziasc 20k-23k zl kredytu na zakup uzywanego samochodu.
    Czy ktos ostatnio przechodzil przez ta droge w poszukiwaniu najlepszego
    kredytu? Gdzie wg was mozna znalezc najatrakcyjniejsza oferte?

    Drugie moje pytanie to: mam umowe o prace na czas okreslony (2lata) czy bedzie
    to dla banku problem? (chce wziasc kredyt tylko do konca mojej umowy o prace).

  • 2. Data: 2004-12-07 21:49:14
    Temat: Re: kredyt na samochod uzywany
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Najlepszym kredytem na samochód używany jest kredyt odnawialny w ROR czy jak to się
    tam w Twoim banku nazywa...
    JaC

  • 3. Data: 2004-12-08 02:59:12
    Od: "Kancelaria" <j...@n...pl>

    nie, nie będzie klopotu

  • 4. Data: 2004-12-08 17:22:27
    Od: o...@p...onet.pl

    > Najlepszym kredytem na samochód używany jest kredyt odnawialny w ROR czy jak
    to się tam w Twoim banku nazywa...

    Oj chyba nie bardzo, bo nawet na moje niewprawione oko ~14% (mbank) jest duzo
    drozszy od ~11% rzeczywistego (multibank), a ten drugi wzialem pierwszy z
    brzegu, byc moze sa lepsze oferty.

  • 5. Data: 2004-12-08 18:16:34
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Policz opłaty, przewłaszczenia, zabezpieczenia, ubezpieczenie, zabezpieczenie,
    odpowiedz na pytanie, kto będzie właścicielem w
    dowodzie rejestracyjnym, dowiedz się w towarzystwie ubezżpieczeniowym, jak bardzo
    lubią wzajemne uszkodzenia pojazdów należących do
    tego samego właściciela, ..., ...
    JaC

  • 6. Data: 2004-12-08 21:54:56
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > dowodzie rejestracyjnym, dowiedz się w towarzystwie ubezżpieczeniowym, jak
    bardzo lubią wzajemne uszkodzenia pojazdów należących do

    W niektorych bankach Twoje nazwisko widnieje w dowodzie rejestracyjnym (np.
    bph), wiec jednak wydaje mi sie, ze linia kredytowa to za drogi interes na
    samochod.
    Mam jeszcze pytanie do ludzi bioracych standardowe samochodowe kredyty, czy wg
    Was oplaca sie teraz wziasc w CHF na 2 lata? ta waluta wydaje sie najbardziej
    stabilna, a oprocentowanie jest korzystne.

  • 7. Data: 2004-12-09 00:14:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    o...@p...onet.pl writes:

    > Mam jeszcze pytanie do ludzi bioracych standardowe samochodowe kredyty,

    To nie ja, ale nic to

    > czy wg
    > Was oplaca sie teraz wziasc w CHF na 2 lata?

    Na samochod osobowy, inny niz sluzacy do zarabiania pieniedzy (tzn. taki,
    ktorego brak spowoduje wieksze straty niz cena samochodu)?

    Nie oplaca sie w zadnej walucie ani na zaden okres.
    --
    Krzysztof Halasa