  • 1. Data: 2004-12-06 22:05:27
    Temat: Pytanie o limit transakcji gotówkowych w DG
    Od: "Agnes" <a...@a...pl>

    Witam

    Prowadzę działalność gospodarczą i większość płatności odbywa się gotówką a
    później robi się wpłatę na konto. Szykje mi się kilka większych transakcji i
    chciałabym się dowiedzieć jaki jest limit płatności gotówkowych a powyżej jakiej
    wartości płatność musi być dokonana przelewem bankowym??

    Pozdrawiam
    Agnes

  • 2. Data: 2004-12-06 23:44:16
    Temat: Re: Pytanie o limit transakcji gotówkowych w DG
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > chciałabym się dowiedzieć jaki jest limit płatności gotówkowych a powyżej
    > jakiej wartości płatność musi być dokonana przelewem bankowym??

    Granicą jest 15 000 euro z jednej transakcji
    (przed Unią było 3000/1000)