    From: j...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt na działalność dla z o.o. ze stratą - gdzie?
    Date: 24 Apr 2003 13:27:29 +0200

    > Witam,
    >
    > Powiedzcie mi, do jakiego banku się najlepiej udać po kredyt na działalność
    > dla półrocznej spólki z o.o. wykazującej obecnie stratę (ale posiadającej
    > kontrakty który "wykazują", że pierwsze przychody się pojawią za parę
    > miesięcy).
    >
    > Który z banków patrzy najprzychylniej?
    >
    > WWWojtas

    Banki ktore o nic nie pytaja daja zazwyczaj zabojcze oprocentowanie. Ja
    proponuje isc do banku w ktorym ma rachunek i kredyty ten Twoj kontrahent.
    Bank ma wieksze szanse do doglebnej analizy, a zakladajac ze sytuacja
    finanansowa kontrahenta jest stabilna Twoje szanse na uzyskanie kredytu
    zwiekszaja sie. Uprzedzam jednak ze czasami nie jest to dobre rozwiazanie
    zwlaszcza jesli kontrahent ma duze kredyty bo wowczas jego klopoty finansowe
    odbija sie na innych ( czyli na Tobie) a co za tym idzie Bank bedzie mial
    problem z wiecej niz jednym podmiotem i wierz mi, Bank zawsze taka alternatywe
    rozpatrzy. No chyba ze Twoim kontrahentem nie jest tylko jeden podmiot- to
    wtedy masz wieksze szanse na kredyt.
    Tak wogole to strata nie zawsze oznacza bariere dla kredytu jesli potrafi sie
    ja dobrze uzasadnic np. jednorazowym zakupem srodka trwalego.
    L.