    From: "Clouddancer" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy.. ręce opadają :(
    Date: Tue, 11 Jul 2006 08:09:52 +0000 (UTC)

    Krzysiek <k...@g...pl> napisał(a):

    > na początek chciałem podziękować możnym tego świata za to że tak pięknie
    > zamknęli mi drogę do kredytu we frankach.

    Nie wiem czy to jest legalne, ale jezeli nikt tego nie zabronił, spróbuj
    może wziąć kredyt poza granicami naszego kraju.

    Niektóre niemieckie Sparkassen ustawiaja sie frontem do klienta i nawet
    zapewniaja obsługę w naszym języku, przykładowo:

    http://www.ostsaechsische-sparkasse-dresden.de

    Jak klikniesz na nasza flage, zobaczysz informacje kontaktowe do osoby
    zajmującej się tamże obsługą polskich klientów.

    Jeżeli okaże się że prawo nie zabrania takiego kredytu to może warto się
    zainteresować?

    Pzdr,

    CDD