    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Date: Wed, 16 Jan 2008 11:18:14 GMT

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    news:8m1ydymu65lw.xb7kl2m6yt6p.dlg@40tude.net...

    > Chyba że wcześniej zostanie zastąpiona przez euro.

    > ONI.

    Oczywiscie. Popatrz jak pisalem, ze glownym spekulantem na polskich gieldach
    sa hiszpanie, to tez tacy jak ty piali, kpili i sypali inwektywy, dzis czy
    wczoraj oficjialnie o tym napisano...
    ONI czyli ludzie (kazda instytucjia to ludzie) ktorzy maja bezposredni wplyw
    na to co sie dzieje na rynku nie tylko finansowym, to miedzy innymi banki,
    ubezpieczyciele oraz pomniejsi decydenci w rzadzie i w RPP.

    > ICH.

    Zawsze najpierw patrzy sie na to kto na tym zyskuje. Tak zaczyna sie kazda
    analiza.

    ps.
    Wybacz ale nazwisk ci nie podam (mam na mysli tych: ONI) bo ustwa na to nie
    pozwala - widzisz nawet prawo zrobili "pod siebie".
    Mam nadzieje, ze wreszcie przejrzysz na oczy i zamiast inwektywami oraz
    bzdetnymi odpowiedziami zaczniesz ZADAWAC PYTANIA!