    From: Paweł Kaczor <p...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt konsolidacyjny dla emeryta
    Date: 17 Nov 2003 11:39:23 GMT

    On 16 Nov 2003 14:59:56 +0100, Tomasz Staszewski wrote:
    > Zakładając, że na życie trzeba zostawić 600 na spłatę kredytu zostaje
    > 450. Jak się od tego odejmie odsetki to zostaje 190 zł na kapitał. Nawet
    > jeśli rata kapitałowa będzie rosła i przyjmiemy jej średnią wartość 320
    > zł to spłata takiego kredytu zajmie 102 miesiące czyli ponad 8,5 roku.
    > Poważnie rozważyłbym w tej sytuacji sprzedaż samochodu.

    Czas jest w tym przypadku mniej ważny. Najwazniejsze jest zmniejszenie
    miesięcznego obciążenia.
    Poza tym jest jeszcze kwestia jak banki podchodzą do umów zawieranych z
    emerytami. Mama jest wprawdzie emerytką dopiero od dwóch lat ale...

    I jeszcze jedno co mi się nasunęło. Większość banków przy ofercie kredytów
    konsolidaycjnych podaje jako najniższą kwotę udzielanego kredytu ok. 20 tys.
    złotych. Czy udało się komuś wynegocjować kredyt konsolidaycjny na kwotę ok.
    10 tysięcy?

    paczor
    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--