  • Data: 2005-04-21 08:28:31
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - dawno nie bylo co :) - pomocy
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 02:02:40 +0200, MrMrooz napisał(a):

    > Wejdz na strone:
    > http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/zdolnosc.php
    > podaj odpowiednie dane i dostaniesz info na jaki kredyt maxymalnie możesz
    > liczyć. Pewnie inne banki też coś podobnego mają.

    W sobotę idziemy z żoną na targi na Torwar. Postaramy się oblecieć jak
    najwięcej banków. Dodatkowo na przyszły tydzień umówię się jeszcze do
    Open Finance z doradcą. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Dam znać w
    poniedziałek co udało mi się ustalić na targach.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair