  • 1. Data: 2005-08-11 11:11:44
    Temat: kredyt hipoteczny / bank & ZUS!
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Witam,

    Staram sie o kredyt hipoteczny, prowadze dzialalnosc gospodarcza.
    Kredyt w BPH. Zlozylem wszystkie papiery ale bank rzada jeszcze
    raz (??) zaswiadczenia z ZUS o niezaleganiu ze skladkami.

    Co kurde im moze nie pasowac w tym co im donioslem ?! Czy to
    mozliwe, ze to przez balagan w ZUS ? (mialem jakis czas temu
    troche zaleglosci, ktore calkiem niedawno splacilem). No ale ZUS
    zaswiadczenie wydal, wiec w systemie chyba widza, ze juz nic
    nie zalegam. Czy bank ma wogole jakis sposob na weryfikacje
    moich skladek w ZUS ? Pracownik banku nie podal powodu.
    Nie chce znowu czekac ~14 dni na to glupie zaswiadczenie,
    ktore na dodatek juz mam !!!!
    Pomozcie bo mnie zaraz skreci ;)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)

  • 2. Data: 2005-08-11 11:18:24
    Temat: Re: kredyt hipoteczny / bank & ZUS!
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Czy bank ma wogole jakis sposob na weryfikacje
    > moich skladek w ZUS ?

    Nie

    > Pracownik banku nie podal powodu.
    > Nie chce znowu czekac ~14 dni na to glupie zaswiadczenie,
    > ktore na dodatek juz mam !!!!

    Może zostało wydane zbyt dawno. Zwykle honoruje się do 30 dni (?).

  • 3. Data: 2005-08-11 11:46:31
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    On Thu, 11 Aug 2005 13:11:44 +0200, "Adam Szendzielorz"
    <a...@N...progreso.pEEl> wrote:

    >Staram sie o kredyt hipoteczny, prowadze dzialalnosc gospodarcza.
    >Kredyt w BPH. Zlozylem wszystkie papiery ale bank rzada jeszcze
    >raz (??) zaswiadczenia z ZUS o niezaleganiu ze skladkami.

    Zapytaj w banku z jakiego powodu żądają ponownego doniesienia
    dokumentów. Jak na mój gust, to pewnie się już przedawniły. One są
    ważne coś koło miesiąca.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-08-11 11:47:28
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    K.K. wrote:
    > Może zostało wydane zbyt dawno. Zwykle honoruje się do 30 dni (?).

    Nie - odebralem je pare dni temu, na pewno jeszcze "nie wygaslo" :)
    Jedyna mozliwosc jaka widze to taka, ze w jakimstam systemie
    ZUSowskim jeszcze widac moje stare zaleglosci, a z tym systemem
    komunikuje sie bank i stad problemy.

    Na zaswiadczeniu jest jakis dlugi numer, moze za jego pomoca
    bank ma "dostep" do tego systemu ? Tak sobie gdybam, chyba
    pozostanie mi jeszcze raz pomeczyc bank co to za jaja ;)
    pozdr.

  • 5. Data: 2005-08-11 12:12:02
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Jedyna mozliwosc jaka widze to taka, ze w jakimstam systemie
    > ZUSowskim jeszcze widac moje stare zaleglosci, a z tym systemem

    Nie ma takiej możliwosci!!!!
    Moze zgubili i nie chcą sie przyznać? :)))))
    A moze miałeś niedawno zajęty rachunek??

    > Na zaswiadczeniu jest jakis dlugi numer, moze za jego pomoca
    > bank ma "dostep" do tego systemu ? Tak sobie gdybam, chyba

    Nie, nie i jeszcze raz NIE. Jakby mieli to by nie prosili o zaświadczenie.

    > pozostanie mi jeszcze raz pomeczyc bank co to za jaja ;)

    Tak, to się zgadza - trza pomęczyć

    Darek

  • 6. Data: 2005-08-11 14:49:07
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Adam Szendzielorz wrote:

> [...]
    > moich skladek w ZUS ? Pracownik banku nie podal powodu.
    > Nie chce znowu czekac ~14 dni na to glupie zaswiadczenie,

    Dałeś oryginał? Może zgubili? A może pracownik zgubił

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2005-08-11 15:15:44
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Jacek wrote:
    > Dałeś oryginał? Może zgubili? A może pracownik zgubił

    Oryginal :) Na to chyba wyglada..
    Dzieki za odpowiedzi!

  • 8. Data: 2005-08-11 15:52:49
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Oryginal :) Na to chyba wyglada..
    > Dzieki za odpowiedzi!

    Powiedz pracownikowi, że doniesiesz zaświadczenie jeszcze raz, ale w
    dniu podpisania umowy. Niech wszystko przygotują a Ty idź po kolejne
    zaświadczenie.

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2005-08-12 18:55:29
    Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał
    > Nie ma takiej możliwosci!!!!
    > Moze zgubili i nie chcą sie przyznać? :)))))
    > A moze miałeś niedawno zajęty rachunek??

    Jak ktoś myśli że Banki (często rękami zewnętrznych firm) nie uciekają się
    do nielegalnych praktyk pozyskiwania informacji, to jest naiwny. Myślicie,
    że "zajrzenie" do jakiegoś systemu ZUS-owskiego za drobną opłatą to jakiś
    duży problem? Albo sprawdzenie danych w systemie Pesel? itd itp. Na rynku
    znane są stawki od łepka za takie informacje.

    Z dużą dozą prawdopodobieństwa, Twoje dane z ZUS'u zostały sprawdzone
    nieoficjalnymi kanałami i wypadło że coś jest nie tak ("kupienie" takiego
    zaświadczenia w ZUSie to też kwestia tylko ceny) - więc kazali Ci załatwić
    zaświadczenie jeszcze raz.

    Netgater

  • 10. Data: 2005-08-12 22:48:43
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>