  • 1. Data: 2005-08-11 06:59:12
    Temat: Właśnie dostałem - 0.01%
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Pekao SA przysłalo mi informację o zmianie
    oprocentowania Eurokonta. Nawet nie bardzo rozumiem
    po co się bawią w te 0.01%.. Nie lepiej dać 0%?
    A może ich system _nie_umożliwia_ braku oprocentowania?
    Może gdzieś mają dzielenie przez % i im serwer na sławetnym
    pentium się wiesza? :)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 2. Data: 2005-08-11 07:53:33
    Temat: Re: Właśnie dostałem - 0.01%
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > Pekao SA przysłalo mi informację o zmianie
    > oprocentowania Eurokonta. Nawet nie bardzo rozumiem
    > po co się bawią w te 0.01%..

    przeciez to jasne, zostawiaja sobie pole do dalszych obnizek, zawsze
    bedzie moglo byc 0.001%, potem 0.0001%

    GP

  • 3. Data: 2005-08-11 08:12:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Miroo napisał(a):
    > Pekao SA przysłalo mi informację o zmianie
    > oprocentowania Eurokonta. Nawet nie bardzo rozumiem
    > po co się bawią w te 0.01%.. Nie lepiej dać 0%?
    > A może ich system _nie_umożliwia_ braku oprocentowania?

    Regulamin mówi o tym, że środki _są_ oprocentowane. Poczekaj do zmiany
    regulaminu. :-)

  • 4. Data: 2005-08-11 20:09:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Miroo"
    > po co się bawią w te 0.01%.. Nie lepiej dać 0%?
    > A może ich system _nie_umożliwia_ braku oprocentowania?
    > Może gdzieś mają dzielenie przez % i im serwer na sławetnym
    > pentium się wiesza? :)

    przy liczeniu odsetek nie ma dzialania dzielenia przez stope
    procentowa
    cos o tym wiem :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2005-08-11 22:06:35
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2005 22:09:49 +0200, blad napisał(a):

    > przy liczeniu odsetek nie ma dzialania dzielenia przez stope
    > procentowa
    > cos o tym wiem :-)

    To ja też wiem. Taka jest teoria.
    Ale oni tam liczą tak różne rzeczy,
    że na pewno w jakiejś analizie dzieli im się przez % :)
    Mam takie zaufanie do banków, że uwierzę w najgorsze :P

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 6. Data: 2005-08-12 04:35:48
    Od: Marek Ciesielski <c...@p...org>

    Miroo wrote:
> [...]
    > A może ich system _nie_umożliwia_ braku oprocentowania?
    > Może gdzieś mają dzielenie przez % i im serwer na sławetnym

    Może testują listę swoich klientów? Bo też dostałem te informację, mimo
    iż od marca tego roku nie jestem ich klientem :)

    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | ciesiel(at)pld-linux.org; PLD Team
    _| _|\____|

  • 7. Data: 2005-08-12 21:53:58
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Marek Ciesielski" <c...@p...org> wrote in message

    > Może testują listę swoich klientów? Bo też dostałem te
    > informację, mimo
    > iż od marca tego roku nie jestem ich klientem :)

    Moze mysleli, ze jak maja teraz takie proocyjne oprocentowanie to
    jeszcze sie zdecydujesz reaktywowac konto.

    --
    Pozdrawiam!
    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"