    From: u...@o...pl (Wwieslaw)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny Nordea , DB, pko
    Date: Fri, 13 Apr 2007 16:22:22 +0000 (UTC)
    Sender: Wieslaw Lubas <w...@h...loiv.torun.pl>

    1...@n...pl wrote:
    > Nordea , DB , PKO - czy ktos z was ma u nich kredyt i moze skomentowac
    > poziom uslug i zadowolenia . Zlozyle w u nich wnioski , wstepnie
    > wynegocjwalem podobe poziomy oprocentowania/prowizji itd. Potrzebuje opini
    > pozytywnych i negatywnych do koncowego wyboru .

    Nordea. Oddzial w Bydgoszczy.

    Poziom ogolnej "kumacji" - w porzadku - Pani wiedziala co to Libor,
    Wibor itp (nie wiedzieli tego za bardzo w PKO BP).
    Czas poswiecony - w porzadku - siedzialem, pytalem do bolu, zawsze z
    usmiechem i wyczerpujaco.

    Czas zalatwiania kredytu - 5 dni roboczych od doreczenia kompletu
    dokumentow do wyplaty kredytu.

    Minusy - wcisneli mi swoja KK (pierwszy rok bez oplat), ktora jest do
    dupy :) a w zwiazku z tym ze bez oplat to nie czytalem leguraminu i TOiP
    na miejscu.

    Pozdrawiam (i polecam Nordea)
    Wwieslaw