  • 1. Data: 2002-11-06 09:20:02
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    Gdzie najkorzystniej wziac kredyt na zakup domu ('uzywanego ;)' )? W
    złotówkach, czy euro? Kwota ok. 240,-
    Z gory dzieki za wskazowki.

    Magda P.

    ------------------------------
    ...jestem, czym jestem...
    moze kiedys stane sie...kims...

    Pooki co, jestem Pookio :)

    GG 2345599
    www.mezzanino.pl

  • 2. Data: 2002-11-06 09:45:59
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Pookio" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Gdzie najkorzystniej wziac kredyt na zakup domu ('uzywanego ;)' )? W
    > złotówkach, czy euro? Kwota ok. 240,-
    > Z gory dzieki za wskazowki.

    najlepiej PKO BP złotówki

    chyba, że jesteś skłonna podjąć ryzyko i wziąć w EURO
    wtedy oferta jest duża
    obecnie dość ciekawą ofertę ma GE (brak prowizji i najniższe koszty
    wstępne), ale trzeba bardzo precyzyjnie zrozumieć umowę i sprawdzić czy jej
    warunki nam odpowiadają - w przeciwnym wypadku można nieświadomie bardzo
    poważnie skomplikować sobie życie

    można też rozważyć plany finansowe multibanku ...ale warto dokładnie
    przeanalizować jakie będą wpływy na rachunek i czy rzeczywiście wyższa
    prowizja i oprocentowanie zrekompensuje niskie oprocentowanie i elastyczność
    PKO BP

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-11-06 09:53:46
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > prowizja i oprocentowanie zrekompensuje niskie oprocentowanie i elastyczność

    Kredyt Bank daje lepsze warunki kredytu mieszkaniowego w PLN niż PKOBP. Łatwo
    to sprawdzić na odpowiednich stronach internetowych. A są pewnie banki, które
    daja jeszcze lepsze warunki. Tak więc nie przesadzajmy z tą ciągła reklamą
    PKOBP w kontekście kredytów mieszkaniowych.

  • 4. Data: 2002-11-06 10:47:03
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Pookio" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie najkorzystniej wziac kredyt na zakup domu ('uzywanego ;)' )? W
    > złotówkach, czy euro? Kwota ok. 240,-
    > Z gory dzieki za wskazowki.

    Taka kwote to mozesz pozyczyc od znajomych.
    Nie powinni robic problemow :-)

    PNMSP

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2002-11-06 10:50:35
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taka kwote to mozesz pozyczyc od znajomych.
    > Nie powinni robic problemow :-)
    >
    > PNMSP

    Hahaha - 240.000,-PLN oczywiście :)

    Magda P.

  • 6. Data: 2002-11-06 10:57:07
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > daja jeszcze lepsze warunki. Tak więc nie przesadzajmy z tą ciągła reklamą
    > PKOBP w kontekście kredytów mieszkaniowych.

    hmm. zadzwoniłem do kredytbanku i rzeczywiście dość ciekawie to wygląda

    1. jaka jest prowizja za udzielenie kredytu na 25 lat ? 0,9% lub niższa
    dla klientów KB 9 (w PKO ok. 1%
    2. jakie jest oprocentowanie w PLN ? od 8,9 % (w PKO od 9,19 % )
    3. jak często bank przelicza odsetki ? nowy harmonogram bezpłatnie nawet
    co miesiąc (w PKO co 3 miesiące)
    4. jak ustalane jest oprocentowanie ? wibor trzymiesięczny (jak w PKO)
    5. ile kosztuje wycena nieruchomości ? brak danych (w PKO w Warszawie
    gratis)
    6. ile kosztuje ubezpieczenie do czasu założenia księgi ? (0,79 %)

    chyba muszę się poważnie zainteresować ofertą KB
    ciekawe jak to wygląda w praktyce

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-11-06 11:08:27
    Od: "Arek" <A...@n...pl>

    "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> wrote in message
    > "Pookio" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > najlepiej PKO BP złotówki

    A czemu nie CHF.
    Oczywiście ryzyko kursowe istnieje, ale oprocentowanie to średnio 4% (Libor
    6M plus ok. 3 % marży banku).

    Arek

  • 8. Data: 2002-11-06 12:29:44
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 6. ile kosztuje ubezpieczenie do czasu założenia księgi ?  (0,79 %)
    >

    > chyba muszę się poważnie zainteresować ofertą KB

    Jest jeszcze lepiej, bo podali Ci oprocentowanie z poprzedniego miesiąca.
    Aktualne od 8,24% (WIBOR3M + 1%marża). WIBOR3M jest liczony jako średnia
    arytmetyczna z 10 ostatnich dni roboczych danego miesiąca. Tensor1.
    PS Znam szczegóły bo ostatnio brałem u nich taki kredyt. Mówia i piszą, że
    oprocentowanie od x% ale udzielają na poziomie x%.

  • 9. Data: 2002-11-06 14:03:32
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

> [...]
    > PS Znam szczegóły bo ostatnio brałem u nich taki kredyt. Mówia i piszą, że
    > oprocentowanie od x% ale udzielają na poziomie x%.

    W PKO BP też tak liczą, tylko że co kwartał, stąd obecnie mają wyższe
    oprocentowanie.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 10. Data: 2002-11-06 14:17:09
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W PKO BP też tak liczą, tylko że co kwartał, stąd obecnie mają wyższe
    > oprocentowanie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    Ale mają wyższą marżę i prowizję.