    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny
    Date: Fri, 18 Apr 2003 08:50:35 +0200

    Oferty w stylu "od ilus procent" to pic na wode wiec nie warto zawracac
    sobie glowy takimi mrzonkami. Bank rozpatruje twoj wniosek indywidualnie to
    jest dla ciebie istotne a nie oferta reklamowa banku.
    Sprawa wyglada jeszcze bardziej skomplikowanie jesli zacznie sie dokladnie
    czytac umowe kredytowa. wtedy widac dopiero wszystkie oplaty, koszty. wiec
    nie pasjonujcie sie tak bardzo oferta ktora jest przedstawiana w sieci czy w
    reklamach. to tylko wierzcholek gory lodowej.
    Przeanalizowalem dokladnie 2 oferty bankow: BPHPBK i Multibank i dla
    zainteresowanych sluze pomoca i informacja.
    I nie ma jednego najlepszego kredytu tak jak sugeruje to Tensor ( KB w PLN).
    Licza sie oczekiwania klienta dotyczace tez innych uslug banku. Np. linia
    kredytowa, konto, karty kredytowe.