  • 1. Data: 2008-04-05 18:34:39
    Temat: kredyt bez poręczycieli
    Od: Marek <m...@N...gazeta.pl>

    Jedyne 500 zł, najlepiej bez poręczycieli... Potrzebuje tą wiadomość dla
    znajomej, która nie ma żadnych stałych dochodów. Można gdzieś (poza
    prywatną kieszenią: tu chodzi o to, by ona to spłaciła w małych ratach)
    taki kredyt dostać ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-04-05 19:10:25
    Temat: Re: kredyt bez poręczycieli
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajomej, która nie ma żadnych stałych dochodów. Można gdzieś (poza
    > prywatną kieszenią: tu chodzi o to, by ona to spłaciła w małych ratach)

    Provident będzie idealny.

    marekz

  • 3. Data: 2008-04-05 19:23:11
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Provident będzie idealny.
    Oj nie wiem. Kiedyś potrzebowałem pożyczyć 500 zł, bo miałem pewien wydatek
    przed wypłatą. A miałem wówczas stałą pracę z pensją 2000 zł netto miesięcznie.
    I nie dostałem pożyczki.

  • 4. Data: 2008-04-05 19:38:27
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > znajomej, która nie ma żadnych stałych dochodów. Można gdzieś (poza
    > prywatną kieszenią: tu chodzi o to, by ona to spłaciła w małych ratach)

    Max Pożyczka Mini Rata w PKO BP:
    http://patbank.pl/pkobp/101/index_promo_cf.html

    Tani kredyt gotówkowy w BZ WBK:
    http://patbank.pl/bz_wbk/154/

    Pożyczka od ręki w banku BPH:
    http://patbank.pl/bph/143/

    Wszystkie trzy reklamują się jako kredyty bez zabezpieczeń. W każdym z tych
    banków może złożyć wniosek przez Internet za darmo. Jeśli bank się zgodzi
    pójdzie sobie do najbliższego oddziału wybranego banku podpisać umowę.

    --
    Patryk

  • 5. Data: 2008-04-05 19:38:59
    Od: "Xaveri" <X...@p...fm>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Oj nie wiem. Kiedyś potrzebowałem pożyczyć 500 zł, bo miałem pewien
    > wydatek przed wypłatą. A miałem wówczas stałą pracę z pensją 2000 zł netto
    Jak znajoma jest studentką i utrzymują ją rodzice to polecam KK w ING ;)...

  • 6. Data: 2008-04-05 20:30:17
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Xaveri pisze:
    > Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

    > Jak znajoma jest studentką i utrzymują ją rodzice to polecam KK w ING ;)...

    W ING trzeba mieć ukończony chyba pierwszy rok studiów.

    Jeśli warunek nie jest spełniony polecam Citi - karta na podstawie
    legitymacji i dowodu osobistego, limit 2tys. Zakupy kartowe >800zł można
    rozłożyć na niżej oprocentowane raty niż na karcie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 7. Data: 2008-04-05 21:36:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2008 21:38:27 +0200, Patryk napisał(a):

> [...]
    > banków może złożyć wniosek przez Internet za darmo. Jeśli bank się zgodzi
    > pójdzie sobie do najbliższego oddziału wybranego banku podpisać umowę.

    Wszystkie te kredyty na "oświadczenie o dochodach", jak również "decyzja w
    15 minut" to jest jedna wielka LIPA. Owszem, decyzja bedzie w pare minut,
    owszem, wystarczy oswiadczenie, ale takie oswiadczenie banki weryfikuja u
    pracodawcy i trwa 3-5 dni.

    Swoja droga ciekawe jak to sie odbywa...
    - Dzwonie z banku, czy pracuje u was Jan Kowalski i zarabia 3500 zl?
    - ???

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2008-04-06 05:06:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    <cut>

    > Wszystkie te kredyty na "oświadczenie o dochodach", jak również "decyzja w
    > 15 minut" to jest jedna wielka LIPA. Owszem,

    Tamte banki zawsze żadają zaświadczenia. To że można kredyt dostać do łapy w
    15 (decyzja) - to jest możliwe i nie pisze tu o Lukasie który to reklamuje.

    decyzja bedzie w pare minut,
    > owszem, wystarczy oswiadczenie, ale takie oswiadczenie banki weryfikuja u
    > pracodawcy i trwa 3-5 dni.

    Jak ktoś ruszy tyłek to zrobi to w 10 minut

    > Swoja droga ciekawe jak to sie odbywa...
    > - Dzwonie z banku, czy pracuje u was Jan Kowalski i zarabia 3500 zl?

    Dokładnie tak. Ale telefony sprawdzane sa na infolinii operatora a firma
    sprawdzana w gminie czy KRS.

    Darek