  • 1. Data: 2004-10-26 12:25:03
    Temat: kredyt 100% i promesa - czy tylko BPH?
    Od: #Dan# <t...@o...pl>

    Czy ktorys z bankow przyznaje promese na 100% kredytowania
    mieszkania (procz BPH)?
    Tak przegladam oferty bankow i jakby promesy "wyszly" z
    uzycia - albo wystepuja przy kredytach finansujacych 80%
    wartosci mieszkania.

  • 2. Data: 2004-10-26 16:21:02
    Temat: Re: kredyt 100% i promesa - czy tylko BPH?
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    #Dan# wrote:

> [...]
    > Tak przegladam oferty bankow i jakby promesy "wyszly" z uzycia - albo
    > wystepuja przy kredytach finansujacych 80% wartosci mieszkania.

    zapytaj w bankach.

    jacek

  • 3. Data: 2004-10-26 16:53:32
    Od: #Dan# <d...@p...pl>

    Dnia 2004-10-26 18:21, Użytkownik Jacek napisał:

    > zapytaj w bankach.

    bardzo blyskotliwa i wyczerpujaca wypowiedz - jestem bardzo
    wdzieczny.

  • 4. Data: 2004-10-27 07:18:05
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    #Dan# z adresu: <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czy ktorys z bankow przyznaje promese na 100% kredytowania
    > mieszkania (procz BPH)?

    Nie wiem jak jest z promesami ale zastanów się 10 razy zanim weźmiesz w tym
    banku kredyt.
    A jak weźmiesz to pamiętaj, że ostrzegałem. Żeby później nie było płaczu i
    zgrzytania zębów :-))

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 5. Data: 2004-10-27 10:56:03
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
> [...]
    > banku kredyt.
    > A jak weźmiesz to pamiętaj, że ostrzegałem. Żeby później nie było płaczu i

    a co tam jest takiego strasznego w kredycie w TYM banku?
    AI

  • 6. Data: 2004-10-27 11:25:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Iganowicz napisał:

    > tym
    >
    > a co tam jest takiego strasznego w kredycie w TYM banku?

    Nie wiem. Przypuszczam jednak, ze ten bank jest w stanie kazdego
    doprowadzic do rozpaczy swobodnym podejsciem do wykonywania zleconych
    dzialan i ciagotami do permanentnej dezinformacji.

    Przy zwyklych codziennych operacjach moze da sie to jakos przezyc, ale
    majac kredyt pewnie mozna w szybkim tempie osiwiec i pasc na zawal.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-10-27 11:35:22
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Bartol Partol z adresu: <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

> [...]
    >
    > Przy zwyklych codziennych operacjach moze da sie to jakos przezyc, ale
    > majac kredyt pewnie mozna w szybkim tempie osiwiec i pasc na zawal.

    Zaiste. Święte słowa.

  • 8. Data: 2004-10-27 12:12:09
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Nie wiem. Przypuszczam jednak, ze ten bank jest w stanie kazdego
    > doprowadzic do rozpaczy swobodnym podejsciem do wykonywania zleconych
    > dzialan i ciagotami do permanentnej dezinformacji.

    no to fakt. Jak dostałem kartę kredytową, to zapytałem czy będę miał do niej
    dostęp przez internet i ten ich sezam.
    Pani z rozbrajającą szczerością w oczach i z uśmiechem na twarzy powiedziała
    mi, że niestety jedynym wyjsciem jest założenie u nich rachunku osobistego,
    co jak się później dowiedziałem było bezczelnym kłamstwem (z tego też
    względu zdecydowanie nie polecam oddziału BPH na ul. Przy Rondzie w Krakowie
    ;) no ale zapewne oddział ma jakieś bonusy od liczby założonych ROR-ów więc
    Pani kłamała w swoim dobrze pojętym interesie.....

    AI