  • 1. Data: 2007-03-24 08:29:36
    Temat: kosztorys pko bp
    Od: "spawel" <s...@s...pl>

    Szukam osoby która mi podbije i podpisze ogólny zarys kosztorysu remontu
    domu (około 20 ogólnych pozycji). Potrzebny mi on do pożyczki hipotecznej w
    banku PKO BP.
    Paweł

  • 2. Data: 2007-03-26 06:46:14
    Temat: Re: kosztorys pko bp
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "spawel" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | domu (około 20 ogólnych pozycji). Potrzebny mi on do pożyczki hipotecznej

    Moglbys dopisac skad jestes. Bedzie latwioej znalezc pomoc. Chyba ze
    Warszawka to jestem w stanie zrozumiec niepodanie lokalizacji.

    Ja podpisalem taki ogolny kosztorys w pkobp osobiscie. I nie bylo problemu.
    Tyle ze to byl remont mieszkania.

    Vx