  • 1. Data: 2009-04-14 09:01:06
    Temat: korzystna wymiana USD na EUR - gdzie w PL?
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    znajomy musi niezwlocznie zamienic 30k USD na EUR. Jest osoba prywatna i
    ma ta kase na koncie w Citi. Mozecie doradzic jak wykonac ten manewer w
    sposob najkorzystniejszy?

    Czy de facto najlepiej wyjac to z konta, pojsc do kantoru i znegocjowac?
    Tylko ze to troche sporo gotowki, w sensie wartosci, i glupio tak po
    ulicy ganiac z tym.

    Czy sa jakies kantory ktore robia wymiane za pomoca przelewu?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-04-14 09:42:00
    Temat: Re: korzystna wymiana USD na EUR - gdzie w PL?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > znajomy musi niezwlocznie zamienic 30k USD na EUR. Jest osoba prywatna i
    > ma ta kase na koncie w Citi. Mozecie doradzic jak wykonac ten manewer w
    > sposob najkorzystniejszy?

    broker, wspominany kiedys akcenta.cz - ale musisz umowę podpisać

    > Czy de facto najlepiej wyjac to z konta, pojsc do kantoru i znegocjowac?
    > Tylko ze to troche sporo gotowki, w sensie wartosci, i glupio tak po ulicy
    > ganiac z tym.

    chyba najlepiej, nie musisz od razu wszystkiego
    i nie wiadomo czy kantor aż tyle waluty ma - zależy jak "duży"

    > Czy sa jakies kantory ktore robia wymiane za pomoca przelewu?

    spytać w danym kantorze, teoretycznie powinni mieć konto walutowe
    ale czy na taką transakcję się zgodzą?

  • 3. Data: 2009-04-16 23:45:05
    Od: "Miroro" <m...@t...pl>

> [...]
    > ganiac z tym.
    >
    > Czy sa jakies kantory ktore robia wymiane za pomoca przelewu?

    czy są kantory to nie wiem. Ja kiedyć robiłem podobny manewr ale z USD na
    PLN. w PKO BP. Mozna z bankiem podpisać umowę i negocjować przelicznik. Nic
    się za to nie płaci. U mnie korzystniej wyszły negocjacje z bankiem niż
    jakbym zabrał gotówkę i wymienił w kantorze. Od tej umowy nie było żadnej
    prowizji. Nie wiem czy citi takie cuś też ma. Zawsze można było na telefon
    dowiedzieć się ile proponują a ile jest oficjalny przelicznik i zadecydować
    teraz albo nie.
    pozdrawiam