  • 1. Data: 2007-08-05 19:45:49
    Temat: konto walutowe - gdzie?
    Od: f...@p...onet.pl

    Wyjeżdżam niedługo do Londynu na stypendium. Chciałam założyć w Polsce
    konto walutowe w funtach, ale nie mam zielonego pojęcia w jakim banku.
    Chodzi o to żeby były bankomaty w Londynie. Będę wdzięczna za
    jakiekolwiek rady albo informacje.

  • 2. Data: 2007-08-05 19:58:34
    Temat: Re: konto walutowe - gdzie?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@l...googlegroups.c
    om>,
    f...@p...onet.pl wrote:

    > Wyjeżdżam niedługo do Londynu na stypendium. Chciałam założyć w Polsce
    > konto walutowe w funtach, ale nie mam zielonego pojęcia w jakim banku.
    Tego nie rozumiem.
    Dlaczego chcesz zakladac konto w Polsce, i do tego w funtach?

    > Chodzi o to żeby były bankomaty w Londynie. Będę wdzięczna za
    > jakiekolwiek rady albo informacje.

    Ja bylem w Londynie. I widzialem, ze jest tam sporo bankomatow...

    TA

  • 3. Data: 2007-08-05 20:11:30
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    f...@p...onet.pl napisał(a):

    > Wyje=BFd=BFam nied=B3ugo do Londynu na stypendium. Chcia=B3am za=B3o=BFy=E6=
    > w Polsce
    > konto walutowe w funtach, ale nie mam zielonego poj=EAcia w jakim banku.
    > Chodzi o to =BFeby by=B3y bankomaty w Londynie. B=EAd=EA wdzi=EAczna za
    > jakiekolwiek rady albo informacje.

    Jest takie "cus"..

    http://www.pkobp.co.uk/

    Szczegolow nie znam - poczytaj.

  • 4. Data: 2007-08-06 10:32:18
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    <f...@p...onet.pl> wrote in message
    ps.com...
[...]

    Polecam w BZWBK. Konto darmowe, karta Mastercard embossowana do konta przez
    pierwszy rok darmowa, pozniej 10E (ja mam w Euro). Wyplaty z bankomatow
    Allied Irish Bank bezplatne (ale to chyba tylko Irlandia), natomiast na
    calym swiecie stala prowizja od wyplaty 1,5E (jak to wyglada dla funtow
    poszukaj na ich stronie). Dostep przez WWW, w kazdej chwili wszysko mozesz
    sprawdzic (zarowno co sie dzieje na koncie jak i stan blokad na karcie).
    Unikaj bankow, gdzie prowizja od wyplaty wynosi % od wyplacanej kwoty.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-08-06 11:04:13
    Od: s...@o...pl

    On 5 Sie, 21:45, f...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > konto walutowe w funtach, ale nie mam zielonego pojęcia w jakim banku.
    > Chodzi o to żeby były bankomaty w Londynie. Będę wdzięczna za

    dokładnie PKOBP lub NatWest. przelewy między tymi bankami za darmo.
    Polecałabym raczej założenie konta już w Angli, konto w NatWest.
    Do konta walutowego w PKOBP nie jest wydawana karta, więc o bankomaty
    i tak nie masz co pytać.
    Mozesz zadzwonić na infolinię PKOBP .0801 302 302 i poprosić by
    połączyli Cię z NatWest, tam jest infolinia też w języku polskim.
    Połączą Cię, a zapłacisz jak za połączenie z 801, reszte zapłaci pko.
    Dowiesz się szczegółów, czy są i jakie są tam ewentualnie opłaty.
    Na konto w NatWest będą ci mogli wpłacać w dowolnym oddziale pko w
    polsce za darmo,
    jesli oprócz stypendium oczywiście ktoś będzie miał zamiar cię
    wspomagać :)
    Posiadając konto na miejscu unikniesz dodatkowych opłat z tytułu
    wypłat za granicą,
    jak również ewentualnego przewalutowania.

  • 6. Data: 2007-08-06 12:15:58
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wyjeżdżam niedługo do Londynu na stypendium. Chciałam założyć w Polsce
    konto walutowe w funtach,

    A na cholerę Ci w PL konto?

  • 7. Data: 2007-08-06 16:03:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
    On 5 Sie, 21:45, f...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Mozesz zadzwonić na infolinię PKOBP .0801 302 302 i poprosić by
    > połączyli Cię z NatWest, tam jest infolinia też w języku polskim.

    A tak BTW przelewy z Citi UK do Citi PL sa gratis i do tego online :).
    Niedlugo ma takze dzialac w druga strone. Dodatkowa zaleta jest to, ze
    prowadzenie konta w Citi UK jest bezplatne, w NatWest kosztuje kilka
    funciakow.
    Aha, do konta walutowego z Citi PL mozna podlaczyc karte i wyciagac kase z
    bankomatow Citi oraz CitiShare za granica bez prowizji i bez przewalutowania
    :). Oczywiscie sa takze bezplatne polaczenia z CitiPhone :).

    MK