    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto oszczednosciowe
    Date: Wed, 3 Sep 2014 14:24:59 +0200

    On Wed, 3 Sep 2014, Benny wrote:

    > No jak tam chcesz, twój wybór. Ja do takiego cudaka nie włożyłbym pieniędzy. Po
    problemach FM Banku oraz problemach SKOK-ów wydaje mi się, że bezpieczeństwo
    zapewnione przez BFG jest nieco nadszarpywane. Jednak te 4% do 50k wygląda
    obiecująco. Jak chcesz rzeczywiście więcej zarobić osobiście polecam obligacje
    korporacyjne np Getin Banku. Tu masz wyższe ryzyko ale i % lepszy

    Dzięki za naświetlenie sprawy, z tego co piszą:
    http://wgospodarce.pl/informacje/14150-gazeta-bankow
    a-knf-kontra-fm-bank
    to FM Bank zawinił głównie tym, że odkupił od Polnordu dług Warszawy,
    którego spłaty nie chciał odpuścić akurat w czasie kiedy przewodniczącym
    KNF był przydupas HGW. To ciekawe, nie wiedziałem o tym, ale to jeszcze
    bardziej przekonuje mnie do założenia konta w tym banku.