    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto na minimalną ilość tranzakcji dla studenta
    Date: Sun, 5 Nov 2006 18:56:37 +0100

    "M. "SeP"" <s...@U...pl> wrote in message
    news:eike93$fq0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poszedłem na "nockę" do hipermarketu (jednorazowa akcja), ale niestety
    > okazało się, że
    > firma uiszcza opłatę tylko na konto bankowe.

    Hm... generalnie wynagrodzenie powinno byc placone do rak wlasnych
    pracownika. Jedyne przypadki w ktorych moze byc inaczej definiuje KP

    Art 86
    § 3. Obowiązek wypłacenia wynagrodzenia może być spełniony w inny sposób niż
    do rąk pracownika, jeżeli tak stanowi układ zbiorowy pracy lub pracownik
    uprzednio wyrazi na to zgodę na piśmie.

    MK