  • 1. Data: 2002-04-01 23:21:18
    Temat: konto firmowe obcokrajowca
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Dzien dobry!
    Znajomy obcokrajowiec ( z pochodzenia Polak) chcialby otworzyc w Polsce
    internetowe konto firmowe. Realizowalby z tego konta drobniejsze
    zobowiazania wobec kontrahentow w Polsce ( poprzez internet) i konto
    sluzyloby takze do realizacji drobnych naleznosci od kontrahentow. Czasem
    byloby zasilane waluta z macierzystego banku znajomego.... czy jest to
    mozliwe? jesli tak - to jaki bank internetowy radzilibyscie? Jego firma nie
    ma formalnego oddzialu/siedziby w Polsce.
    Bardzo prosze o wszelkie uwagi i sugestie jak mozna te sprawe zalatwic :-)))
    pozdrawiam serdecznie
    Basia

  • 2. Data: 2002-04-02 10:24:16
    Temat: Re: konto firmowe obcokrajowca
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Uzytkownik "jelen" <j...@j...prv.pl> napisal:

    > ale cos od pazdziernika ma sie zmienic tylko nie wiem czy w ta strone

    odwrotnie :)

    PJ

  • 3. Data: 2002-04-02 10:32:30
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    Smart Group wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

> [...]
    > nie ma formalnego oddzialu/siedziby w Polsce.
    > Bardzo prosze o wszelkie uwagi i sugestie jak mozna te sprawe zalatwic

    z tych bankow co znam to zeby otworzyc konto musisz byc przynajmniej
    rezydentem albo miec staly pobyt

    ale cos od pazdziernika ma sie zmienic tylko nie wiem czy w ta strone

    pozdrawiam,
    jelen

  • 4. Data: 2002-04-02 10:35:17
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >z tych bankow co znam to zeby otworzyc konto musisz byc przynajmniej
    >rezydentem albo miec staly pobyt

    Dla nierezydentów konta otwiera np. Fortis, a przypuszczam
    że inne banki również, tylko trzeba dokładnie przejrzeć ofertę.

    Niestety nie wiem co na to wszystko nasz fiskus.

    pozdr.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-04-02 11:48:41
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    PJ wymodzill(a) na pl.biznes.banki nastepujaco:

    > odwrotnie :)

    odwrotnie tak , ale moze oprocz tego w druga strone tez ;-))

    pozdrawiam,
    jelen