  • 21. Data: 2005-04-13 20:51:27
    Temat: Re: konto do allegro
    Od: "Panoramix" <p...@B...pl>

    > No to Inteligo raczej może być ryzykowne. Jak średnie saldo w miesiącu
    > wyjdzie Ci poniżej stówy to Cię skasują 4,99-.

    Ale 100zł jestem w stanie tam poprostu wpłacić zęby sobiesiedziało i bym
    tego nie ruszał.

    --
    /Panoramix

    gg: 1349586
    tlen: panoramix_x@bezspamuprosze]tlen.pl

  • 22. Data: 2005-04-13 20:53:49
    Od: "Panoramix" <p...@B...pl>

    Moje sprzedawanie na allegro nie ma ram takich jakie mają SuperSprzedawcy.
    Bardziej tu chodzi o pozbywanie się zbędnych rzeczy z szafek :) Czyli
    transakcje okazjonalne raczej, a przy okazji możliwość zkupów w internecie,
    których nie rzadko dokonuje.

    --
    /Panoramix

    gg: 1349586
    tlen: panoramix_x@bezspamuprosze]tlen.pl

    Użytkownik ""Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)""

  • 23. Data: 2005-04-13 23:45:08
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 20:27:30 +0200, Panoramix napisał(a):

> [...]
    > Bede tego konta urzywał generalnie to interesów na allegro (pare razy w
    > miesiącu- czyli dość rzadko) oraz do zakupów przez internet. Nie interesują
    > mnie żadne lokaty, debety, kkredyty, oprocentowania ani nic w tym stylu.
    > Dobrze by było gdybym miał też w miare tanio token- lubie czuć się
    > bezpiecznie jeśli chodzi o transfery pieniężne.
    >
    > Przeglądałem oferty różnych banków, ale cenniki są dość zagmatwane, a jak
    > przejzałem juz 5-ty bank to mi sie już wszystko pokiełbasiło i zupełnie nie
    > wiedziąłem jak sprawa się rysuje.
    >
    > Ogólnie najtańsza propozycja do takich w/w celów.

    Wszystkich wymagan nie spelni Ci zadne pojedyncze konto - ale do Twoich
    najlepiej pasuje Inteligo - placisz tylko chyba 0,99 zl za karte jesli masz
    na koncie saldo powyzej 100 zl w miesiacu. Masz bezplatne bankomaty PKO.
    Przelewy drozsze niz w Mbanku ale za to karta mozesz bez wiekszych
    trudnosci placic w necie.

    Sugerowalbym jednak zalozyc tez ekonto w mBanku - i wyrobic do niego karte.
    Masz to wszystko w koncu za darmo a uzywac nie musisz - ale na Allegro
    duzo ludzi z Mbanku wlasnie korzysta i moze bedzie Ci wygodniej - wtedy
    zalozone juz konto sie przyda. A karta Mbanku wyplacisz za darmo z
    bankomatow Euronetu i BZWBK. Po adresie IP widac ze piszesz ze Szczecina
    albo okolic a tam troche tych bankomatow jest.

    Mysle, ze obsluga 2 kont nie jest az tak skomplikowana nawet jesli sie
    wydaje.

    pozdrawiam,
    Adam

  • 24. Data: 2005-04-14 00:20:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Panoramix napisał(a):
    > Czyli jakie konto w inteligo mam wziąć dokładnie. Czy jest tylko jedno
    > internetowe?

    Tylko się nie pomyl i załóż konto w Inteligo a nie w PKO Inteligo :)

  • 25. Data: 2005-04-14 08:21:11
    Od: Major Bień <t...@s...pl>

    Adam napisał(a):

    > Mysle, ze obsluga 2 kont nie jest az tak skomplikowana nawet jesli sie
    > wydaje.

    On nie potrafi zapanować nad słownikiem ortograficznym. Myślisz, że
    poradzi sobie z dwoma kontami ?

    Pozdrawiam
    Major Bień
    Nazywam się Major Bień i mam stopień majora

  • 26. Data: 2005-04-14 18:46:08
    Od: "Panoramix" <p...@B...pl>

    > On nie potrafi zapanować nad słownikiem ortograficznym. Myślisz, że
    > poradzi sobie z dwoma kontami ?

    nie skupiam się nad szczególami O WIELKI POLONISTO.

  • 27. Data: 2005-04-14 20:04:36
    Od: "Panoramix" <p...@B...pl>

    > Tylko się nie pomyl i załóż konto w Inteligo a nie w PKO Inteligo :)

    To to w którym jest link to założenia konta INTELIGO na Allegro jest to
    normalne Inteligo czy to PKO Inteligo? Bo jest podpisane jako "konto
    Inteligo, prowadzone przez PKO B.P."

  • 28. Data: 2005-04-14 20:14:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 22:04:36 +0200, "Panoramix"

    >To to w którym jest link to założenia konta INTELIGO na Allegro jest to
    >normalne Inteligo czy to PKO Inteligo? Bo jest podpisane jako "konto
    >Inteligo, prowadzone przez PKO B.P."

    Inteligo.