  • 1. Data: 2005-04-13 16:29:10
    Temat: Karta od reki?
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    Sluchajcie,
    ktos powiedzial mi, ze Citibank wydaje karte maestro od reki. Tak tez
    jest napisane na ich stronie. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    -czy to prawda?
    -od kiedy tak jest?
    -czy to taka karta z imieniem i nazwiskiem?
    -czy jakosc tej karty jest okay, czy moze literki nadrukowane sa farba ktora
    sciera sie w ciagu tygodnia?
    -czy dotyczy to wszystkich oddzialow?
    -o co w ogole chodzi, ze wiekszosc bankow importuje z Austrii, a oni mogli
    sami sobie kupic 100 maszynek?
    -czy taka karta moze byc podieta do rachunku w euro?

    --
    Pozdrawiam!

    Artur Adam Surowiec
    surowiec at e.pl

  • 2. Data: 2005-04-13 16:34:01
    Temat: Re: Karta od reki?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Artur A. Surowiec <a...@s...waw.pl> wrote:
    > ktos powiedzial mi, ze Citibank wydaje karte maestro od reki. Tak
    > tez jest napisane na ich stronie. Mam w zwiazku z tym kilka pytan:
    > -czy to prawda?

    tak, ale chyba juz tylko w niektorych placowkach (dawnych Handlobanku)

    > -od kiedy tak jest?

    Od przejecia sieci Handlobanku? ;)

    > -czy to taka karta z imieniem i nazwiskiem?

    tak

    > -czy jakosc tej karty jest okay, czy moze literki nadrukowane sa
    > farba ktora sciera sie w ciagu tygodnia?

    jest ok

    > -czy dotyczy to wszystkich oddzialow?

    nie

    > -o co w ogole chodzi, ze wiekszosc bankow importuje z Austrii, a oni
    > mogli sami sobie kupic 100 maszynek?

    kwestie techniczne, logistyczne, bezpieczenstwa itp.

    > -czy taka karta moze byc podieta do rachunku w euro?

    jak najbardziej

    P.S. Od reki - ale bez imienia i nazwiska dostaniesz karte w eurobanku
    oraz w INGu (np podrozna)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-13 18:14:48
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Artur A. Surowiec napisał:

    > -czy to prawda?

    Prawda.

    > -od kiedy tak jest?

    Odkad jest Citi w Polsce.

    > -czy to taka karta z imieniem i nazwiskiem?

    Tak.

    > -czy jakosc tej karty jest okay, czy moze literki nadrukowane sa farba ktora
    > sciera sie w ciagu tygodnia?

    Jakosc bardzo dobra. Lepsza niz mBanku, Inteligo, BGZ, eurobanku, pko bp.

    > -czy dotyczy to wszystkich oddzialow?

    Nie wiem. Pewnie tych wiekszych.

    > -o co w ogole chodzi, ze wiekszosc bankow importuje z Austrii, a oni mogli
    > sami sobie kupic 100 maszynek?

    Czy to wazne ? ;)

    > -czy taka karta moze byc podieta do rachunku w euro?

    Moze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-04-13 18:49:44
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 13 Apr 2005 20:14:48 +0200, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote:

    >Prawda.

    >Odkad jest Citi w Polsce.

    Ejze, a to nie bylo czasem tak, ze to w Handlobanku sie dostawalo od
    reki??? A po przejeciu przez Citi mozna bylo tylko w dawnych
    oddzialach Handlo?

  • 5. Data: 2005-04-13 18:50:52
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 18:49:44 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Ejze, a to nie bylo czasem tak, ze to w Handlobanku sie dostawalo od
    > reki??? A po przejeciu przez Citi mozna bylo tylko w dawnych
    > oddzialach Handlo?

    W handlobanku, gdym się tam pojawił, dostałem od ręki dwa(!) wypukłe
    MasterCardy.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 6. Data: 2005-04-13 20:59:15
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Ejze, a to nie bylo czasem tak, ze to w Handlobanku sie dostawalo od
    > reki??? A po przejeciu przez Citi mozna bylo tylko w dawnych
    > oddzialach Handlo?

    Mozliwe. Nie pamietam bo to dawno bylo ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos