  • Data: 2002-06-03 14:55:57
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:adf67m$b6h$1@news.onet.pl...
    > Osobiście polecam PKO BP. BSK jest podobne, choć droższe.
    > W moim mieście jeden i drugi personel dla VIP jest miły, uprzejmy,
    > wyszkolony.

    Rzecz w tym że mam VIP w BSK. Personel i owszem - miły i uprzejmy.
    Problem polega na tym, że wie i potrafi niewiele więcej od swoich kolegów
    obsługujących "zwykłych" kolegów. Obsługa w oddzielnym pomieszczeniu z pompą
    i paradą to rzecz miła, ale bardziej zależy mi na operatywności personelu -
    a tutaj niestety mnie nie zachwycają.

    > PKO BP jest lepsze, bo tańsze (najtańsze na rynku) i występuje w każdej
    > "wiosce" w Polsce. Z honorami tam też cię obsłuży lokalny naczelnik, jak
    nie
    > mają "VIP room-u".

    Chyba znam kogoś kto ma złote konto w PKO BP w moim mieście. Zobaczymy jakie
    ma wrażenia

    > Pekao VIP jest nieporozumieniem.
    > Najlepiej dla VIP bodajże jest w BRE i Citi (ale w moim mieście te banki
    nie
    > występują)

    BRE to jednak nie dla mnie - nie ta klasa klientów niestety.
    A klientem Citi już raz byłem - i wystarczy.

    Bogdan