  • Data: 2002-06-03 06:30:40
    Temat: Re: konta VIP, personal banking itd.
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aderc7$2ac$1@korweta.task.gda.pl...

    > Pokaż mi bank, który daje ubezpieczenie gdzie nie ma kruczków ?
    > Ja to traktuje raczej jako coś dodatkowego i nie martwi mnie to zbytnio.
    Dobre
    > ubezpieczenie mam gdzie indziej.

    To nie pisz, ze to jest zaleta. Raczej bajer. Kilka lat temu ubezpieczenie
    do rachunku w Pekao bylo sensowniejsze. No ale wtedy bank nie mial takich
    zyskow. I zmniejszajacej sie liczby klientow.

    > Internet jest w planach-

    Od dwoch lat. Kiedy realizacja ?

    > Znaczy jak, przeszkadza Ci umawianie się na godzinę ? Toś nie vip, tylko
    zwykły klient ;-)

    Przeszkadza. Sprawy w banku zalatwiam w wolnym czasie, a nie dopasowuje
    calego tygodnia do banku. Dlatego wole internet i mozliwosc zalatwienia
    wszystkiego w nocy. Wtedy mam czas dla banku.

    > Na pewno często zdarza się, że przy kasie stoi pełno vipów.
    W moim oddziale to norma.

    > Grzegorz

    MichalL