  • 1. Data: 2002-06-03 21:22:13
    Temat: komu 1 grosz
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Potrzebuje wyzerowac konto inteligo z 1 grosza :-)
    kto chce ? wystarczy przeslac mi nr konta (oczywiscie tylko z inteligo) na
    k...@h...pl
    grosz jest tylko jeden - ale mam nadzieje ze ktos sie zglosi :-)

  • 2. Data: 2002-06-04 06:00:31
    Temat: Re: komu 1 grosz
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl______.> napisał w wiadomości

> [...]
    > k...@h...pl
    > grosz jest tylko jeden - ale mam nadzieje ze ktos sie zglosi :-)

    Wyślij pajacykowi ;-)

    --
    radar
    GG2458209

  • 3. Data: 2002-06-04 06:43:05
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    na

    > Wyślij pajacykowi ;-)

    jesli bez prowizji to chetnie - znasz nr konta ??
    musze sie pozbyc tego cholernego grosza aby nie wpasc w prowizje za
    prowadzenie konta ponizej 100 zl !!!
    :-((

  • 4. Data: 2002-06-04 06:56:15
    Od: Krzysztof Ciepłucha <kris@nie_spam_uj@home.pl>

    > musze sie pozbyc tego cholernego grosza aby nie wpasc w prowizje za
    > prowadzenie konta ponizej 100 zl !!!

    jak masz saldo zerowe to nie naliczą ci tej prowizji???

    -[KRIs]-

  • 5. Data: 2002-06-04 07:18:58
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ciepłucha" <kris@nie_spam_uj@home.pl> napisał w
    wiadomości news:3cfc648f$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "krab" <k...@h...pl______.> napisał w wiadomości

    > jak masz saldo zerowe to nie naliczą ci tej prowizji???

    chyba jednak nalicza - qmpel ma -4,99

    p.

  • 6. Data: 2002-06-04 15:27:32
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba jednak nalicza - qmpel ma -4,99

    Ludzie, poczytajcie TOiP i archiwum...
    Ileż można pisać to samo...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-06-04 15:37:14
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ludzie, poczytajcie TOiP i archiwum...
    > Ileż można pisać to samo...

    alez ja nie twierdze, ze nie masz racji, ale qmpel przy saldzie = 0 (od
    kilku miesiecy), teraz ma -4,99,-
    wiec moze jednak oni inaczej interpretuja ten zapis???
    jak masz zero, to masz konto nieaktywne, ale konta nieaktywne rychlo sa
    zamykane

    pzdr.

    p.

  • 8. Data: 2002-06-04 16:19:34
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > alez ja nie twierdze, ze nie masz racji, ale qmpel przy saldzie = 0 (od
    > kilku miesiecy), teraz ma -4,99,-
    > wiec moze jednak oni inaczej interpretuja ten zapis???

    Jeśli ktoś ma średnie saldo w całym okresie miesięcznym równe 0, to bank nie
    ma prawa pobrać opłat miesięcznych. Nie ma prawa i już.

    > jak masz zero, to masz konto nieaktywne, ale konta nieaktywne rychlo sa
    > zamykane

    Nie spotkałem się z takim przypadkiem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 9. Data: 2002-06-04 16:36:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jeśli ktoś ma średnie saldo w całym okresie miesięcznym równe 0, to bank
    nie
    > ma prawa pobrać opłat miesięcznych. Nie ma prawa i już.

    Skad taka intepretacja? Skoro masz saldo ponizej 100 PLN to wg TOiP maja
    _PELNE PRAWO_ do pobrania oplaty za prowadzenie konta.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-06-04 17:38:22
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    nie
    > ma prawa pobrać opłat miesięcznych. Nie ma prawa i już.

    ostatnie pieniadze wyprowadzil z konta w lutym!!!
    a teraz jest -4,99

    p.