  • 11. Data: 2010-09-01 14:06:24
    Temat: Re: komputronik - 10zł za płatność kartą
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-01 15:00, animka pisze:

    > Lepiej zrobić przelewik z konta na konto niż "bawić sie" kartami.

    Chyba że masz np. kartę Polbanku zwracającą 0,9% transakcji... lub nie
    chcesz czekać, aż pensja wpłynie.

    Choć fakt jest faktem, że Komputronik do najtańszych nie należy, a
    rzeczywiście najtańsi sprzedawcy ogłaszający się np. na Allegro kart
    płatniczych w swoich sklepach czesto nie akceptują (sytuacja sprzed
    wprowadzenia PzA z obecnej formie).

  • 12. Data: 2010-09-01 20:21:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "paranoix" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > rzeczywiście najtańsi sprzedawcy ogłaszający się np. na Allegro kart
    > płatniczych w swoich sklepach czesto nie akceptują (sytuacja sprzed

    Tak, ale praktycznie teraz chyba Allegro pobilo rozne sklepy internetowe, bo
    zmusilo wszystkich sprzedajacych do PzA, czyli mozna poszukac najtanszego
    produktu i jeszcze zaplacic karta, a jak ona posiada cashback, to np. dostac
    1% rabatu. Fakt, ze czesc sprzedawcow wyczekuje, jak dostanie kase do
    wlasnej dyspozycji i przez to opoznia wysylke o pare dni, ale jak sie komus
    nie spieszy to warto zaczekac i placic KK.

  • 13. Data: 2010-09-02 00:05:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-01 16:06, paranoix pisze:

> [...]
    > rzeczywiście najtańsi sprzedawcy ogłaszający się np. na Allegro kart
    > płatniczych w swoich sklepach czesto nie akceptują (sytuacja sprzed

    No, teraz mam Aliora i z Allegro nie mogę zaplacić, bo nie mają na swoim
    stanie Aliora.
    Przedtem miałam ING Bank i ten Bank jest na liście na Allegro.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-09-02 10:52:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > No, teraz mam Aliora i z Allegro nie mogę zaplacić, bo nie mają na swoim
    > stanie Aliora.
    > Przedtem miałam ING Bank i ten Bank jest na liście na Allegro.

    Kartą zapłać.

  • 15. Data: 2010-09-03 21:48:54
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 01 Sep 2010 11:29:06 +0200, Tomek wrote:

    > Zajrzyj na http://www.komputronik.pl/piecprocent/ - wszystkie ceny przy
    > zakupach internet są o 5% niższe.

    Radzę czytać ze zrozumieniem.

    > Kiedyś cena w sklepie internetowym była niższa, jeśli weszło się na tę
    > stronę bezpośrednio z jakiejś porównywarki cenowej,

    To, o czym piszesz, to jest ten sam rabat który przytoczyłeś. W zeszłym
    roku był dostępny po wpisaniu KT_RABAT09, a teraz KT_RABAT10. Przejście z
    porównywarki działało i nadal działa tak, jakby wpisało się ten kod
    rabatowy.

    --
    Mar.

  • 16. Data: 2010-09-04 08:35:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/03/2010 11:48 PM), MAR wrote:

    > Radzę czytać ze zrozumieniem.

    A dokładniej:
    "Oznacza to, iż z promocji wyłączone są zakupy z odbiorem własnym oraz
    płatne e-przelewami lub kartą kredytową. Aby skorzystać z tych form
    "

    A więc dodatkowe 10zł przy płatności kartą nie może być rekompensatą
    zniżki ceny, bo ta zniżka jest przy płatności kartą wyłączona.

    Poza tym, jakoś nie zauważyłem żadnych różnic w cenie między ich stroną
    a salonem.

    p. m.