  • 1. Data: 2008-03-25 19:47:38
    Temat: kokos.pl - bez telefonu????
    Od: "Wojt" <k...@g...pl>

    Czy to normalne by taki serwis mogl NIE PODAC na stronie www telefonu do
    siebie??? (Chodzi mi o strone prawna). Na wiadomosci z formularza nie
    odpowiadaja. Widac solidna
    firma.....

    pl.biznes.banki

  • 2. Data: 2008-03-25 19:50:42
    Temat: Re: kokos.pl - bez telefonu????
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Wojt" <k...@g...pl> napisał(a):
    > Czy to normalne by taki serwis mogl NIE PODAC na stronie www telefonu do
    > siebie??? (Chodzi mi o strone prawna). Na wiadomosci z formularza nie
> [...]

    zawsze możesz wybrać inny serwis...nie ma przymusu

  • 3. Data: 2008-03-25 19:51:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Mar, 20:47, "Wojt" <k...@g...pl> wrote:
    > Czy to normalne by taki serwis mogl NIE PODAC na stronie www telefonu do
    > siebie??? (Chodzi mi o strone prawna). Na wiadomosci z formularza nie
> [...]

    Może kokos.pl telefonu nie ma, ale za to właściciel czyli Blue Media
    takowe urządzenie posiada.

  • 4. Data: 2008-03-25 21:06:23
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Wojt" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to normalne by taki serwis mogl NIE PODAC na stronie www telefonu do
    > siebie???

    A to w PL jest obowiązek posiadania telefonu? Hmmm... :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 5. Data: 2008-03-25 21:25:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojt pisze:
    > Czy to normalne by taki serwis mogl NIE PODAC na stronie www telefonu do

    A ja mam inne pytanie. Czy ktoś wie jak można *wyrejsetować* swoje dane?
    KJ

  • 6. Data: 2008-03-25 23:56:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > zawsze możesz wybrać inny serwis...nie ma przymusu

    i tak właśnie zrobiłem.

  • 7. Data: 2008-03-25 23:56:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > A ja mam inne pytanie. Czy ktoś wie jak można *wyrejsetować* swoje dane?
    > KJ
    tak, napisać do nich.