  • Data: 2007-10-04 19:21:38
    Temat: Re: klienci BPH - co będzie po podziale banku?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Paź, 17:57, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:
    > Aktualnie
    > można iść do oddziału i zażyczyć sobie (nieodpłatnie w kilkanaście sekund
    > druczek się wypełnia) przeniesienie do oddziału który kupuje ge (bo innej
    > opcji to ja raczej nie widzę).

    To jest poprawa - w zeszlym roku trzeba bylo sie nawojowac, mieli
    "tajne" zarzadzenia, jak utrudniac takie przejscia.
    Mi sie udalo dopiero, gdy po decyzji odmownej (!!!!!) zazadalem dania
    mi jej na pismie z podpisem decydenta i wyjasnieniem na jakiej
    podstawie uniemozliwia zmiane oddzialu w caly czas tym samym banku.