  • 11. Data: 2004-11-07 10:31:14
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena uĹĽytkowania?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > nie bral :-) Bank zarabia na kredycie i oplatach od sklepów

    ...i na bankomatach;
    /lepiej jednak zostane przy debetowej :)

  • 12. Data: 2004-11-07 15:01:36
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena uĹźytkowania?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > Nawet gdyby mi mlinka coś takiego opowiedziała to na słowo bym nie
    uwierzył.

    ja w ten sposob dostalam w citi karte DOZYWOTNIO za darmo:)

  • 13. Data: 2004-11-07 16:55:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Nov 2004 16:01:36 +0100, w <cmldcg$1iev$1@mamut1.aster.pl>, "Ruua"
    <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > uwierzył.
    >
    > ja w ten sposob dostalam w citi karte DOZYWOTNIO za darmo:)

    Za taki % to Citi powinien dopłacać ze 100zł każdemu kto ją kupuje.

    --
    http://attenuation.net/files/iq.htm :)

  • 14. Data: 2004-11-08 18:30:22
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena uĹĄytkowania?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Za taki % to Citi powinien dopłacać ze 100zł każdemu kto ją kupuje.

    O jakim % piszesz ??

    Tomek

  • 15. Data: 2004-11-08 19:38:12
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 8 Nov 2004 19:30:22 +0100, w <cmodvr$s1u$1@news.onet.pl>, "Tomek"
    <b...@o...pl> napisał(-a):

    > Za taki % to Citi powinien dopłacać ze 100zł każdemu kto ją kupuje.
    >

    > O jakim % piszesz ??

    O 37%.

  • 16. Data: 2004-11-08 21:28:21
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Za taki % to Citi powinien dopłacać ze 100zł każdemu kto ją kupuje.
    >

    > O jakim % piszesz ??

    O 37%.

    To jest karta kredytowa a nie roczny kredyt. Miesięcznie płacisz 3% od
    salda.

    Tomek

  • 17. Data: 2004-11-08 21:39:34
    Od: RAdek <r...@b...emarketing.pl>

    Witaj Radoslaw,

    W Twoim liście datowanym 7 listopada 2004 (17:55:34) można przeczytać:

    > Za taki % to Citi powinien dopłacać ze 100zł każdemu kto ją kupuje.

    Mi dopłacili. Wprawdzie nie do dożywotniej i nie 100 zł. ale liczy się
    fakt :)
    Najpierw negocjowałem z nimi zniżkę. Z ceny wyjściowej 70 zł zrobiło
    się 30. Ściągnęli. Potem przysłali ofertę, że oddadzą kasę za kartę
    jeżeli nią zapłacę (nie pamiętam czy był jakiś limit). A potem oddali
    kasę za kartę: 70 zł :)

    --
    Pozdrowienia,
    RAdek

  • 18. Data: 2004-11-08 21:44:57
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To jest karta kredytowa a nie roczny kredyt. Miesięcznie płacisz 3% od
    > salda.

    czy;i jestes karany za to, ze osieliles sie uzywac karty :-))

  • 19. Data: 2004-11-09 12:36:12
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena ušytkowania?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 8 Nov 2004 22:28:21 +0100, w <cmoodo$328$1@news.onet.pl>, "Tomek"
    <b...@o...pl> napisał(-a):

    > O 37%.
    > To jest karta kredytowa a nie roczny kredyt. Miesięcznie płacisz 3% od
    > salda.

    Właśnie o karcie piszemy.
    A tak przy okazji: Citi każe sobie płacić miesięcznie 3% od wykorzystanego
    kredytu?