  • 1. Data: 2004-11-06 06:38:20
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena użytkowania?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Figaro wrote:
    > Nie mogę się doczytać, czy nie ma jednak jakiś opłat
    > ukrytych np. że pierwszy rok użytkowania jest za darmo, ale za drugi
    > trzeba słono zapłacić, lub inne.

    opłata za drugi rok jest, ale trudno ją nazwać ukrytą:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-vclassic.h
    tml
    "Opłata za każdy kolejny rok używania karty głównej/dodatkowej 58 zł
    "

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-11-06 07:16:41
    Temat: kk mBanku-jaka cena użytkowania?
    Od: "Figaro" <f...@o...pl>

    W mBanku dla ponad 2-letnich klientów do końca listopada wydawana jest
    bezpłatnie kk . Nie mogę się doczytać, czy nie ma jednak jakiś opłat
    ukrytych np. że pierwszy rok użytkowania jest za darmo, ale za drugi trzeba
    słono zapłacić, lub inne. Czy ktoś coś wie w tej sprawie ?

    Figaro

  • 3. Data: 2004-11-06 09:23:54
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    > mBanku dla ponad 2-letnich klientów do ko?ca listopada wydawana jest
    >bezp?atnie kk . Nie mog? si? doczyta?, czy nie ma jednak jaki? op?at
    >ukrytych np. ?e pierwszy rok u?ytkowania jest za darmo, ale za drugi trzeba
    >s?ono zap?aci?, lub inne. Czy kto? co? wie w tej sprawie ?

    Wedlug mlini, karta jest wydawana na rok. Do 60 dni przed uplywem
    waznosci mozna zrezygnowac.

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2004-11-06 12:27:24
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena uzytkowania?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Wedlug mlini, karta jest wydawana na rok. Do 60 dni przed uplywem
    > waznosci mozna zrezygnowac.

    a placi sie cos za rezygnacje?
    :)

  • 5. Data: 2004-11-06 13:19:17
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena uĹźytkowania?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > Wedlug mlini, karta jest wydawana na rok. Do 60 dni przed uplywem
    > waznosci mozna zrezygnowac.

    I tak tez nalezy zrobic, potem zlozyc nowy wniosek i za miesiac albo mniej
    mozna sie cieszyc z kolejnych 10 miesiecy bezplatnego uzywania karty
    mbanku...
    Troche glupie ale to mbank :)

    GP

  • 6. Data: 2004-11-06 17:36:02
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > I tak tez nalezy zrobic, potem zlozyc nowy wniosek i za miesiac albo mniej
    > mozna sie cieszyc z kolejnych 10 miesiecy bezplatnego uzywania karty
    > mbanku...
    > Troche glupie ale to mbank :)

    Albo zadzwonić przed upływem ważności karty i powiedzieć, że dostałeś ofertę
    konkurencji.
    Dostaniesz drugi rok za darmo :)

    Tomek

  • 7. Data: 2004-11-06 17:59:21
    Temat: Re: kk mBanku-jaka cena uĹĽytkowania?
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >I tak tez nalezy zrobic, potem zlozyc nowy wniosek i za miesiac albo mniej
    >mozna sie cieszyc z kolejnych 10 miesiecy bezplatnego uzywania karty
    >mbanku...
    >Troche glupie ale to mbank :)

    Pewnie tak, o ile to nie jest jednorazowa promocja :-)

    Pzdr.
    Lack

  • 8. Data: 2004-11-06 19:15:11
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:cmj221$10q$1@news.onet.pl,
    Tomek z adresu <b...@o...pl> napisał(a):

    > Albo zadzwonić przed upływem ważności karty i powiedzieć, że dostałeś
    > ofertę konkurencji.
    > Dostaniesz drugi rok za darmo :)

    Nawet gdyby mi mlinka coś takiego opowiedziała to na słowo bym nie uwierzył.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 9. Data: 2004-11-07 09:00:15
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    Uzytkownik "Krzysiek Nowak" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Pewnie tak, o ile to nie jest jednorazowa promocja :-)

    tym to akurat nie nalezy sie przejmowac, na rynku kart zaczyna sie dopiero
    walka o klienta, wiec karty beda coraz tansze w uzytkowaniu moze za 2 lata
    dojada do poziomu z Angli, gdzie za karte sie nie placi, bo nikt takie by
    nie bral :-) Bank zarabia na kredycie i oplatach od sklepów

    ---

  • 10. Data: 2004-11-07 09:57:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Dan wrote:
    > wiec karty beda coraz tansze w uzytkowaniu
    > moze za 2 lata dojada do poziomu z Angli, gdzie za karte sie nie
    > placi, bo nikt takie by nie bral :-)

    Na ile zrozumiałem zostawimy wtedy za sobą kilka krajów europejskich np.
    Niemcy gdzie AFAIK raczej się płaci. Fajnie ;-)

    Bogdan B.