  • Data: 2002-08-07 20:47:06
    Temat: Re: kk lukas
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aipgeb$43v$1@absinth.dialog.net.pl...
    > czy to oznacza ze to ja musze pilnowac czy przekroczylem limit czy tez
    nie?
    > do tej pory myslalem ze jak bede realizowal transakcje ktora spowoduje
    > przekroczenie limitu to karta po prostu odmowi wykoanania takiej
    transakcji.
    > Jak to jest

    Wydaje mi sie, ze masz jedno wyjscie - wyrobic sobie plaska karte kredytowa,
    ktora wymaga kazdorazowej autoryzacji. Z oferty dostepnej na rynku
    przychodzi mi do glowy karta CHR Zagiel (VE wydawana przez Kredyt Bank ?) i
    VE co-branded BSK.

    Grzegorz,
    swiadomy-wyzszosci-kart-wypuklych-nad-plaskimi-ale-d
    ostrzegajacy-korzysci-pl
    ynace-z-kart-plaskich