  • Data: 2002-08-15 17:57:12
    Temat: Re: kk lukas (+ [BZ WBK nie taki zły] )
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message
    news:3D5BE452.4000608@wp.pl...
    > Jednym z głównych celów banku wydającego kartę jest doprowadzenie do
    > sytuacji, kiedy klient przekracza limit karty. Wtedy zarobek wzrasta o
    > karną opłatę i co tam jeszcze bank sobie doliczy;

    [...........]

    wszystko dobrze, dopóki nie okaże się, że klient już nie ma z czego spłacać
    , nie ma pracy i nie ma skąd ściągnąć długu - więc nie byłbym taki pewny, że
    bankowi są na rękę "niezdyscyplinowani" i "niewypłacalni" klienci

    a poza tym w większości banków niestety nadal pracują panienki, które są
    nauczone (albo i nie uczone tylko tak "im się wydaje"). że najlepszy jest
    klient, który w banku ma lokaty na kilkaset tysięcy i negocjuje
    oprocentowanie, a złym klientem jest ten, który ma ciągle debet lub
    wykorzystany kredyt odnawialny i spłaca go regularnie i przepisowo.

    mam nadzieję, że praca polegająca na ciągłym uświadamianiu pracowników banku
    (i ich dyrektorów) przyniesie kiedyś jakiś pozytywny skutek :))

    a co do WBK ( news:3D5BE7EE.2000008@wp.pl ) to obawiam się, że ten bank to
    jednak nadal jeden z monopolistów na rynku w dziedzinie dobrych i tanich
    kart i na razie nie czuje dobrze oddechu konkurencji na plecach
    zobaczymy co przedstawi multibank - chociaż obawiam się, że przy ich
    restrykcyjnej polityce dotyczącej zdolności kredytowej klienta nie za daleko
    zajdą

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski