  • 1. Data: 2010-02-25 09:02:11
    Temat: kk i paypass w Polbanku?!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    czy transakcje wykonane paypassem wliczają się do limitu (36) transakcji
    zwalniających z oplaty za kk?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-02-25 09:26:53
    Temat: Re: kk i paypass w Polbanku?!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lut, 10:02, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > czy transakcje wykonane paypassem wliczają się do limitu (36) transakcji
    > zwalniających z oplaty za kk?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Sprawdz na wyciagu - na kolejnych podaja il jeszcze transakcji brakuje
    do zwolnienia z oplaty za biezacy okres

  • 3. Data: 2010-02-25 09:31:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Sprawdz na wyciagu - na kolejnych podaja il jeszcze transakcji brakuje
    > do zwolnienia z oplaty za biezacy okres

    sprawdzilem i.....na jednym mialem 13, na nastepnym 3 chociaz wykonalem
    11 transakcji (w tym jedna pp)...wyglada na to, ze sie nie liczą

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-25 10:49:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hm5g1g$it6$1@opal.icpnet.pl

    > sprawdzilem i.....na jednym mialem 13, na nastepnym 3 chociaz wykonalem
    > 11 transakcji (w tym jedna pp)...wyglada na to, ze sie nie liczą

    IMHO trochę głupkowata ta ich polityka liczenia transakcji kartowych...

  • 5. Data: 2010-02-25 11:03:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:49:44 +0100, Valdi napisał(a):

    > IMHO trochę głupkowata ta ich polityka liczenia transakcji kartowych...

    Z punktu widzenia klienta świetna. Łatwo wypełnić warunek zwolnienia z
    opłat. No bo powiedzmy sobie szczerze dla kogoś normalnie korzystające go z
    karty 36 transakcji rocznie (albo 60) to jest nic.

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-02-25 12:36:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z punktu widzenia klienta świetna. Łatwo wypełnić warunek zwolnienia z
    > opłat. No bo powiedzmy sobie szczerze dla kogoś normalnie korzystające go z
    > karty 36 transakcji rocznie (albo 60) to jest nic.

    ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-02-25 12:46:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Lut, 13:36, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

    ale jeżeli ktoś i tak uzyska zwolnienie z opłaty to nie ma to dla
    niego znaczenia.
    Inaczej byłoby gdyby wszędzie przyjmowali płatności kartami pay-pass
    wtedy trzeba by juz wykonać
    odpowiednią ilość transakcji powyżej jakiejś tam kwoty.

  • 8. Data: 2010-02-25 12:56:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 13:36:18 +0100, RobertS napisał(a):

    > ale ta polityka nie zachęca do korzystania z paypassa...

    Ale w zasadzie chyba co innego ma zachęcać do korzystania z tego bajeru?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2010-02-25 13:38:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale w zasadzie chyba co innego ma zachęcać do korzystania z tego bajeru?

    ten "bajer" mam, ale zero zachęty aby z niego korzystac...bo co to za
    przyjemnosc za kazdym razem wyjasniac, ze chce sie TYM zaplacic i jak
    akceptant ma przyjąć płatność ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-02-25 13:42:59
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 25 Lut, 13:56, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ale w zasadzie chyba co innego ma zachęcać do korzystania z tego bajeru?

    Paypass jest to bezużyteczny bajer z którego na pewno zrezygnuje w
    następnym roku . Szkoda mi 15 zł na opłatę roczną skoro praktycznie
    dalej nie ma gdzie nią płacić .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus