  • 11. Data: 2007-06-02 21:38:09
    Temat: Re: kk Citi - przelewy z karty
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 2 Jun 2007 20:23:09 +0000 (UTC), Krzysztofsf wrote:

    > Niech zgadne (nie patrze w TOiP) - w przeciwienstwie do przelewow platny?

    Nie, właśnie za darmo. Nie mam pojęcia jaki był zamysł twórców tego
    ograniczenia.

    Natomiast jeśli chodzi o przyszłe przelewy z rachunku karty to jest pewna
    logika - w ramach jednego okresu rozliczeniowego data wykonania przelewu
    nie ma znaczenia.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2007-06-03 20:49:02
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Marcin Mokrzycki wrote on 2007-06-02 23:38:
    > Natomiast jeśli chodzi o przyszłe przelewy z rachunku karty to jest pewna
    > logika - w ramach jednego okresu rozliczeniowego data wykonania przelewu
    > nie ma znaczenia.

    Ale tylko w ramach jednego. A miałem nadzieję, że sobie raz usiądę i
    ustawię kilka przelewów, np. za kablówkę czy czynsz na kolejne miesiące.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 13. Data: 2007-06-04 06:59:04
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Jun 2007 22:49:02 +0200, MrMrooz napisał(a):

    > Ale tylko w ramach jednego. A miałem nadzieję, że sobie raz usiądę i
    > ustawię kilka przelewów, np. za kablówkę czy czynsz na kolejne miesiące.

    W takim przypadku to chyba Citi jednak dobrze zrobiło w temacie "dbanie o
    klienta". Ustawisz sobie ileś tam przelewów na rachunki, wiadomo nie
    zawsze się o wszystkim pamięta, a tu nagle wpadnie jakiś niespodziewny
    zakup i możesz po prostu przekroczyć limit karty, co niesie za sobą
    raczej niekorzystne konsekwencje finansowe.
    Wydaje mi się, że dla kk nie zrobiono przelewu z przyszłą datą z
    prostej przyczyny: płaci się pieniędzmi banku, więc co za różnica
    czy to pójdzie 10 czy 1 skoro cykl rozliczeniowy zamyka się np 23?