  • 11. Data: 2015-06-09 17:03:31
    Temat: Re: kiedy środki powrócą na konto?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 15:28:55 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > problem w tym że nie umiem udokumentować że prepaid żubrowy jest mój
    Ale zadzwonić na infolinię i zapytać o procedurę w takim przypadku możesz.

  • 12. Data: 2015-06-09 17:06:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 17:00:09 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Własciciela czego?

    Tego kto kasę nadał.

  • 13. Data: 2015-06-09 17:08:27
    Temat: Re: kiedy �rodki powr�c� na konto?
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    ps.com...
    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 16:24:49 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:

    > Jeżeli konto jest zamknięte, to bank zwraca przelew na konto, z którego
    > dostał pieniądze, najczęściej następnego dnia roboczego (to znaczy pewnie
    > zwraca tego samego, ale przelewy dochodzą jak dochodzą) - czyli na konto w
    > Banku Pocztowym jeżeli płaciłeś na poczcie albo na konto do obsługi MP
    > instytucji, która rozlicza wpłaty dokonywane w Żabkach.
    >Czyli w obu tych przypadkach do klienta od razu nie wrócą
    >Ale masz coś na poparcie tego co napsałaś czy tylko tak się Tobie wydaje?

    Mam.

  • 14. Data: 2015-06-09 17:17:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 17:08:39 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 16:24:49 UTC+2 użytkownik Agnieszka
    > Mam.
    Dawaj więc.

  • 15. Data: 2015-06-09 17:21:17
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    ps.com...
> [...]
    ps.com...
    > W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 16:24:49 UTC+2 użytkownik Agnieszka

    Co mam dawać? Chyba nie skany przelewów?

    Agnieszka

  • 16. Data: 2015-06-09 20:19:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 3...@g...co

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrte93$8th$...@n...news.atman.pl

    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mille -- kontynuacja odsetkowa
    Date: Wed, 6 Aug 2014 16:26:20 +0200

> [...]

    > wylewkę zużyłem -- mam jeszcze jakieś codziennie więcej czy
    > coś w tym stylu... Tam chyba przenocują, po czym spróbuję
    > je wylać tam, gdzie zamierzałem wczoraj. :)

    > Być może zabawki wróciły wcześniej, ale poprzedniej nocy
    > niemal nie spałem, więc ta noc trwała dla mnie od 03 do 16...

    > Lodówkę miano mi przywieźć miedzy 8 a 12, ale coś zmieniło
    > się i przełożono przywiezienie na godziny 14-18 bez
    > uprzedzania mnie o tym. Gdybym wiedział przedwczoraj
    > o tym, że lodówka przybędzie miedzy 14 i 18, raczej
    > bym nie przelał środków do złej piaskownicy...

    Może przyda się.

    -=-

    BTW -- wczoraj otworzyłem prestiżowe konto w EB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-06-10 00:10:44
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > -=-
    >
    > BTW -- wczoraj otworzyłem prestiżowe konto w EB.

    No i piknie ;)
    A w Toyocie strzeliłeś dubla ?

    Ps.
    Tam ongiś trzasnąłem drzwiami...gdy kot przestał miauuuuczeć ;)

  • 18. Data: 2015-06-10 11:32:27
    Od: n...@p...pl

    > Może przyda się.

    dzisiaj pierwszą sesją pieniądze wróciły

    Nadawca / Odbiorca:
    69 1240 0027 0333 3333 3333 3333
    Bank Pekao SA Centrala-Ośrodek Operacji Kart
    ul.Gieldowa 5 01-211 Warszawa. POLSKA
    Dane transakcji:
    .-PRZEKROCZONY TERMIN WAZNOSCI LUB ROCZNY LIMIT WPLAT
    NA RACH 14124069861000000000607725

  • 19. Data: 2015-06-10 19:21:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ml7o2e$cue$...@n...news.atman.pl

    > No i piknie ;)
    > A w Toyocie strzeliłeś dubla ?

    Jeszcze nie.

    Na razie wlałem do Getinu Oszczędnego ten tałzen
    i łan tałzen (na próbę) do mBanku, gdzie być może
    mam 4% do 3 kpln, a jutro chyba otworzę lokatę w EB
    na ten tałzen. Do tego w piątek wleję do EB 3 tałzeny
    na ROR. Tak powolutku osuszam chlewnię optymalną...

    A mam jeszcze do ewakuacji środki z Mille, gdzie niezbyt
    szczęśliwie wyszło chyba jakieś 2.4%... (bo niemal ten
    tałzen nie załapało się na ,,promocję'') W sumie mam
    do ulokowania 2hpln miesięcznie z 3% netto)

    Czy Getin daje sensowną (dziś sensowna to chyba więcej
    niż 3%) lokatę bez naruszania tego oszczędnego? Coś piszą
    o tym, że %%% na oszczędnym tylko wtedy, gdy jest tylko
    jedno oszczędne... Co wówczas, gdy jest oszczędne i jest
    lokata?

    Tojota musi trochę zaczekać, bo nie wyrabiam się.

    Do promocji można przystąpić tylko do 11 czerwca 2015r.

    Na razie nie wyrabiam się. Może jutro (w ostatni dzień) założę.
    Dziś ledwo żyję.

    Muszę zastanowić się nad wydawaniem debetówką 4hpln
    (opłata (2,49 pln) niezbyt szybko zżera zyski i nad
    utrzymywaniem stałych (co jest zagmatwane) sald.

    Słanie papierowego wypowiedzenia to także kłopot.

    > Tam ongiś trzasnąłem drzwiami...gdy kot przestał miauuuuczeć ;)

    Słusznie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'