  • 1. Data: 2009-07-01 09:00:21
    Temat: kiedy multibank zwraca opłate za prowadzenie konta ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    Pobrał 1 lipca 9,5 pln mimo ze wymagany przepływ (2,5k) nastąpil w czerwcu.
    Kiedy ( i czy wogóle) to zwracają... wie ktos ?

    george

  • 2. Data: 2009-07-01 09:03:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Pobrał 1 lipca 9,5 pln mimo ze wymagany przepływ (2,5k) nastąpil w
    > czerwcu.
    > Kiedy ( i czy wogóle) to zwracają... wie ktos ?

    Powinni oddać jutro z datą dzisiejszą.

  • 3. Data: 2009-07-01 09:06:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Powinni oddać jutro z datą dzisiejszą.

    dzieki. mam nadzieje że tak bedzie... moja cierpliwosc do tego banku jest na
    wyczerpaniu.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-07-01 10:10:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jul 2009 11:06:48 +0200, george napisał(a):

    > dzieki. mam nadzieje ?e tak bedzie... moja cierpliwosc do tego banku
    > jest na wyczerpaniu.

    U nich zawsze tak było, że najpierw pobierali i po jakimś czasie
    zwracali, zawsze to jeden dzień poleży nieoprocentowane a jak pomnożyć to
    przez liczbę klientów to niezła kasa jest podejrzewam. Co do cierpliwości
    to ja rok wytrzymałem ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-07-07 07:17:19
    Temat: Re: kiedy multibank zwraca op3ate za prowadzenie konta ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > przez liczbę klientów to niezła kasa jest podejrzewam. Co do cierpliwości

    podsumowanie :

    nie zwracają po jendym dniu. Mają na to 5 dni roboczych. Na dodatek nie
    robia tego zawsze mimo ze spełniam warunki.

    Saldo na koniec miesiąca wynosiło 0.00 pln.
    Pobrali 9,5 prowizji 1.07. Saldo wyniosło po tej operacji -9,5pln
    Czekałem do dzis na zwrot. Nie dostałem. Dzownie na lniie a tam powiedzieli
    mi że nie zwrócą dopóki nie wplace na konto tych 9,5... mimo że mają
    obowiązek mi je zwrócic przez nastepne 5 dni rooczych.
    Upraszczając : nam ujemne saldo ( czyli pobrali ), ale zwócić nie maja
    zamiaru !

    george