  • 11. Data: 2016-02-06 18:57:35
    Temat: Re: kiedy ewakuacja z optimy?
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 05.02.16 o 22:54, Slavekk pisze:

    > Nic nie przedłużyli
    > Wszystkie środki na standardowe 1,5%

    Wygląda, że masz rację. Procentów nie dali, za lifting systemu musimy
    zapłacić.

  • 12. Data: 2016-02-06 21:39:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Widziałem nową tabelę oprocentowania z 5 lutego przed postojem systemu,
    ale jej nie utrwaliłem. Wtedy nie załapałem związku
    przyczynowo-skutkowego między obydwoma problemami.
    -----------------
    tabela z 5.02 jest nadal dostepna i jasno z niej wynika, ze od 6.02
    oprocentowanie jest standardowe 1,5%. Ile bedzie po liftingu zobaczymy w
    poniedzialek oraz od kiedy beda liczyli nowe srodki.

  • 13. Data: 2016-02-08 08:25:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2016-02-06 o 21:39, Krzysztof pisze:
> [...]
    > oprocentowanie jest standardowe 1,5%. Ile bedzie po liftingu zobaczymy w
    > poniedzialek oraz od kiedy beda liczyli nowe srodki.

    widzę, że lifting ściągnęli z BNP BGŻ Paribas
    Oprocentowanie lokat chyba też :P

    Marcin "lolekanabolek"

  • 14. Data: 2016-02-08 08:59:57
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 06.02.2016 21:39, Krzysztof wrote:
> [...]
    > oprocentowanie jest standardowe 1,5%. Ile bedzie po liftingu zobaczymy w
    > poniedzialek oraz od kiedy beda liczyli nowe srodki.

    Tylko dzisiaj obowiązuje 1.8%. Jutro będzie zmienione. Konsultant nie
    wiedział na ile.

  • 15. Data: 2016-02-08 09:07:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaceK" napisał w wiadomości grup
    straweb.com...

    Tylko dzisiaj obowiązuje 1.8%. Jutro będzie zmienione. Konsultant nie
    wiedział na ile.
    ----------------
    Badaja kiedy bylo najwyzsze saldo kont oszcz. , zeby ustalic stan (dzien)
    nowych srodkow :)

  • 16. Data: 2016-02-08 09:37:58
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.02.2016 lolekanabolek <l...@g...com> napisał/a:

    > widzę, że lifting ściągnęli z BNP BGŻ Paribas

    Ściślej z dawnego BNP (tzw planeta).
    Ciekawe, czy innowacje w zakresie zamykania
    konta też ;-)

    Samo międzymordzie ujdzie w tłoku.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 17. Data: 2016-02-08 14:32:47
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Samo międzymordzie ujdzie w tłoku.

    Widzę tylko stan konta, nie widać natomiast naliczonych od początku
    miesiąca odsetek. Dawniej w szczegółach konta można było zobaczyć jakieś
    naliczone złotówki, przed dopisaniem do salda na końcu miesiąca.

  • 18. Data: 2016-02-08 15:32:02
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    ----------------
    > tabela z 5.02 jest nadal dostepna i jasno z niej wynika, ze od 6.02
    > oprocentowanie jest standardowe 1,5%. Ile bedzie po liftingu zobaczymy w
    > poniedzialek oraz od kiedy beda liczyli nowe srodki.

    I dalej w tabeli oprocentowanie rachunku głównego 1,5%, a po
    zalogowaniu widnieje przy głównym 1,8%.

  • 19. Data: 2016-02-08 16:49:47
    Od: g...@g...com

    Wszystko wskazuje, ze konta do odstrzalu, ja mam 2.
    Juz sprawdzilem na nowej stronie: " w celu zamkniecia konta skontaktuj sie z COK".
    gtoni

  • 20. Data: 2016-02-09 06:34:10
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 08.02.2016 o 15:32, wiatrak pisze:

    > I dalej w tabeli oprocentowanie rachunku głównego 1,5%, a po
    > zalogowaniu widnieje przy głównym 1,8%.

    Cóż, na WWW w dalszym ciągu wołami promocja na nowe środki, a w szczegółach:
    "Nie zwlekaj - promocyjne oprocentowanie dla Nowych Środków do kwoty 100
    000 zł obowiązuje do 5 lutego 2016 r. !"

    Nie zauważyli biedaki, zafrasowani zmianą systemu, że już 9 luty i warto
    zmienić by stronę. Nie mówiąc już o tabeli %, która choć ma ważność od 5
    lutego, to prezentuje ofertę do 5 lutego. Wot, amatorka.