  • 11. Data: 2012-09-10 15:31:05
    Temat: Re: keszbek w synku
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 10.09.2012 Zyga <z...@w...pl> napisał/a:

    > Pewien jesteś że za paypal dostałeś zwrot? Bo czytałem że za Paypal nie
    > zwracają.

    jak najbardziej, kod MCC tej transakcji mam:
    5641 DEU
    byl to zakup na ebay, od sklepu z .de
    i platnosc przez paypal.
    Zwykla karta mastercard podpieta do konta.

    gdzies czytalem, ze przy platnosci do Lufthansy
    (co potwierdze za miesiac) zwrot daja dopiero po reklamacji
    bo ponoc Luft.. zly kod MMC ustawia i recznie to naliczaja.

  • 12. Data: 2012-09-11 14:38:51
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-09-10 15:31, PKL pisze:

    > jak najbardziej, kod MCC tej transakcji mam:
    > 5641 DEU
    > byl to zakup na ebay, od sklepu z .de
    > i platnosc przez paypal.
    > Zwykla karta mastercard podpieta do konta.

    A ja się zasugerowałem tym co tu napisali:
    http://samcik.blox.pl/2012/08/Robisz-zakupy-w-necie-
    karta-Alior-Sync-Mozesz.html

    I im uwierzyłem :/ A ostatio robiłem trochę zakupów w stanach i 5%
    przeszło koło nosa :/

    pzdr
    Zyga

  • 13. Data: 2012-09-11 15:29:21
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 11.09.2012 Zyga <z...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    karta-Alior-Sync-Mozesz.html

    > I im uwierzyłem :/ A ostatio robiłem trochę zakupów w stanach i 5%

    no wlasnie, ja nie doladowywalem konta sam wczesniej,
    a przy zerowym stanie, obciazylem je i automatycznie pobral sobie
    kwote z karty, uzywa pewnie CVV2 ktory wczesniej musialem podac paypalowi
    i wtedy system Synca widzi to inaczej.
    Co sie dziwic w sumie, 5% to sporo wiecej niz prowizja paypala
    i mozna by przelac na konto paypal 20k, przeslac dalej to na konto
    do siebie i liczyc profity ;)