  • 1. Data: 2012-09-07 10:01:36
    Temat: keszbek w synku
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
    dostal?

  • 2. Data: 2012-09-07 10:07:53
    Temat: Re: keszbek w synku
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli kowtow
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
    > dostal?

    W sierpniu dawali właśnie 7; może dzisiaj dostaniemy...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2012-09-07 10:25:36
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-09-07 10:07, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
    > Pewna osoba, czyli kowtow
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > W sierpniu dawali właśnie 7; może dzisiaj dostaniemy...

    mają czas do 5 dni roboczych, więc sobie policzcie kiedy powinien być

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-09-07 13:13:38
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli lolekanabolek
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > mają czas do 5 dni roboczych, więc sobie policzcie kiedy powinien być

    Dzisiaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 5. Data: 2012-09-07 13:47:05
    Od: p...@g...com

    On Friday, September 7, 2012 10:00:02 AM UTC+2, kowtow wrote:
    > Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
    >
    > dostal?

    u mnie już jest.

  • 6. Data: 2012-09-07 18:15:21
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 07.09.2012 Henryk "Plumski" Plumowski <u...@k...eu> napisał/a:

    > Dzisiaj.

    Dokładnie i dziś przyszło ;)
    58.36zł za parę paypal i payU*Allegro

    mam nadzieję, że za miesiąc nie będzie problemów z biletami Lufthansa ;]

  • 7. Data: 2012-09-07 18:25:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 9/7/12 4:01 AM, kowtow wrote:
    > Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
    > dostal?

    Co miesiac beda takie pytania? Tak trudno zobaczyc stare watki i
    uswiadomic sobie, ze CB naliczaja w ciagu dnia albo pod wieczor?

  • 8. Data: 2012-09-07 18:35:20
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-09-07 10:01, kowtow pisze:
    > Co z cashback alior sync za sierpien czego tak sie spozniaja Ktos juz
    > dostal?

    Prawie 1/2 limitu bezpodatkowego wyrobiłem w jeden miesiąc :)
    Opłaciło się założyć tego Synka

    Darek

  • 9. Data: 2012-09-09 09:09:34
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Darek wrote:

    > Prawie 1/2 limitu bezpodatkowego wyrobiłem w jeden miesiąc :)
    > Opłaciło się założyć tego Synka

    Czy można jakoś sprawdzić dokładnie, ile i za jaką transakcje naliczyli
    cashback?
    Widzę tylko 'Premia za transakcje internetowe' i żadnych szczegółów.

    Czy jest gdzieś szczegółowa lista kodów MCC za które rozliczany jest
    zwrot a za które nie?

    > Darek

    P.

  • 10. Data: 2012-09-10 13:07:57
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-09-07 18:15, PKL pisze:

    > Dokładnie i dziś przyszło ;)
    > 58.36zł za parę paypal i payU*Allegro

    Pewien jesteś że za paypal dostałeś zwrot? Bo czytałem że za Paypal nie
    zwracają.

    pzdr
    Zyga