  • Data: 2002-02-22 14:18:20
    Temat: Re: kb24
    Od: "Gosia" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Czy ktos probowal juz zalozyc konto w kb24?
    > Moj kolega jakos nie moze
    > wyslal wniosek
    > poszedl do banku
    > i uslyszal
    > jutro, jutro kochanienki

    A ja niestety mam zalozone KB24. Do tej pory korzystalam z konta poprzez
    Bankofon. Dzialalo to fajnie. Zachcialo mi sie dostepu przez internet.
    Podpisalam stosowna umowe jednoczesie rezygnujac z Bankofonu (bo przeciez
    mam dostep przez int.). Teraz mam same klopoty. Wykonalam przelew z
    wykonaniem na 22 lutego (zrobilam to 19 lutego). Przelew wcielo w
    czelusciach systemu KB24. Od 2 dni nie moge sie zalogowac. Dzisiaj musialam
    dralowac do Banku z przelewem papierowym. Tak to dziala.
    Pozdrawiam
    Gosia