  • Data: 2003-10-01 11:22:07
    Temat: Re: kasa zarobiona w usa do polski
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik filipiak napisał:

    > niedługo jade sobie do stanów na 3 miesiące popracować,
    > oczywiście nielegalnie, 8 dolarów/godz.

    Heh, uwazaj wielki brat czuwa i czyta grupy dyskusyjne.

    > nie chcę chować zarobionych pieniędzy do skarpety ani
    > wracać z nimi w portfelu.

    Moze i dobrze.

    > poradzcie jaki mam bank sobie wybrać (chyba lepiej amerykański)
    > abym mógł sobie tam odkładać tygodniówki (tani !!!)
    > a potem wyciągnąć kasę w polsce.
    > chyba że istnieją łatwiejsze rozwiązania
    > chcę jak najmniej wydać (albo lepiej nic) na wszelkie opłaty

    Najtaniej by bylo (ale za to dlugo by trwalo bo miesiac przynajmniej)
    gdybys przywiozl sobie czek i go w Polsce zrealizowal. Moze jakis bank
    lub inna instytucja/osoba "skonsoliduje" Ci wszystkie czeki w jeden.
    Mozesz zawsze wyslac sobie kase za posrednictwem Western Union (tam
    madac, przyjechac do Polski i odebrac). Sprawni i szybcy sa, ale zdaje
    sie dosyc drodzy.

    > pozdro,
    > powiem wam pózniej co mają innego w swoich mcdonaldsach ;))))))

    Jasne!!!!! Koniecznie rob zdjecia, zbieraj wywiady z pracownikami, wez
    cenniki i, na milosc boska, nie zapomnij o probkach!!!!!!!!!!!!!!!!

    Bartol