  • Data: 2002-11-19 13:19:17
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa w Pekao SA
    Od: Aleksander Mauszak <e...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Nov 2002 13:25:53 +0100, f...@p...onet.pl wrote:
    > A miało być tak pięknie przy podpisywaniu umowy o kredyt kontraktowy !!!
    > Mi również szykuje się przeprawa z bankiem, ale dzięki takim listom i w
    > ostatnim czasie lekko nagłośnionej sprawie jestem zwarty i gotowy. Pamiętasz
    > może Max czy dali Ci bez problemy kredyt na 150 % oszczędności czy były kłopoty
    > i od czego to zależało.

    Co prawda to jest ta sama kasa ale regulamin *bardzo* zależy od tego kiedy
    była otwarta. Moja była zakładana gdzieś na początku więc miałem bardzo
    korzystny regulamin. Dlatego musisz znać ,,swój'' regulamin w tą i z
    powrotem, bo tam musi być wszystko napisane. Bank musi się do tego
    regulaminu stosować więc wiesz na czym stoisz.

    Na pewno nie dostaniesz kredytu powyżej twojej zdolności kredytowej.

    Mnie proponowali kredyt ,,EXPRESS'' (czyli miesiąc załatwiania =:-)) do 100%
    wkładów i ,,MAX'' do 150%. Różniły się opłatami, nie pamiętam szczegółów -
    ale jeśli to potrzebne to mogę odszukać.

    Nie potrzebowałem MAX-a bo wedle mojego regulaminu mogłem dowolnie zmieniać
    wysokość wpłat. Więc aby nie mieć problemów przez 3 lata wpłacałem po sto
    kilka złotych a potem zacząłem przyspieszać tak że ostatnia wpłata była
    30.000, więc wpłaciłem tyle że potrzebny mi kredyt mieścił się w 100%
    wkładów. Takie manewry nie były możliwe przy kasach zakładanych później.
    Dlatego jeszcze raz: czytaj swój regulamin.

    max

    BTW. Podpisując jakikolwiek świstek dotyczący kasy czytaj go dokładnie i
    sprawdzaj czy nie ma tam jakichś niekorzystnych dla ciebie zmian. Ja o mało
    nie pogrzebałem sprawy podpisując przedłużenie z nowymi ,,drobnymi''
    zmianami. Ostatecznie bank uznał te punkty za nieważne, ale co się
    nadenerwowałem to moje.