  • Data: 2019-08-02 13:21:18
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-02 o 12:34, d...@g...com pisze:

    > Nie wiem, jak jest w skali całej Polski, ja jednak już prawie nie korzystam z
    kantorów internetowych.

    Twoje potrzeby są małe. Tymczasem obrót w kantorach idzie w miliardy.

    Absolutnie nie staram się Ciebie odwieść od Revoluta. Korzystaj na
    zdrowie. Po prostu zauważam tylko różnicę między nim a bankami w PL.

    > Nie mam pojęcia, jak to jest w praktyce, ale w Polsce działały i działają banki w
    oparciu o licencje bankowe z innych krajów UE. Kiedyś był to np. Polbank EFG
    działający w oparciu o licencję grecką a obecnie działa Inbank w oparciu o licencję
    estońską.

    Tak, jednak potem Polbank został przejęty. Pamiętam, iż te gwarancje
    greckie troszkę klientów odstraszały.

    Inbank też jakoś furory nie robi. Bardziej ciekawostka niż istotny gracz.