  • 11. Data: 2009-09-30 07:16:10
    Temat: Re: karta zakupowa GE Money
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Wrz, 08:45, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > "ls" <l...@w...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

    Dwoje. Zdziwiony?
    ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2009-09-30 07:17:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "ls" <l...@w...pl> wrote in message
    k.googlegroups.com...

    > Dwoje. Zdziwiony?
    > ;)

    Wyobraziłem sobie, że poszliście tam w sile batalionu... :)

  • 13. Data: 2009-09-30 07:36:24
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Dnia 30-09-2009 o 09:16:10 ls <l...@w...pl> napisał(a):

    .googlegroups.com...

    > Dwoje. Zdziwiony?

    Być może Marek podejrzewał, że dostaliscie tą kartę
    bo było was troje: Smith, Wesson oraz ls :)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 14. Data: 2009-09-30 07:38:29
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Wrz, 09:17, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Wyobraziłem sobie, że poszliście tam w sile batalionu... :)

    Wtedy by pewnie udało się wykręcić zwolnienie od opłaty ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 15. Data: 2009-09-30 14:22:50
    Od: kranu <k...@l...pl>

    kranu pisze:
    > Chcę kartę kredytową z Cashback.
    > - Polbank Era - nie chcę się wiązać celowo z Erą i Polbank jakoś tak mi
    > nie podchodzi..

    Hmmm, tak się czysto teoretycznie ;) zastanawiam:
    co jeśli dostanę kartę Polbank Era na Tak-Tak i później się go pozbędę?
    Regulamin znam, ale jaka jest praktyka? Ktoś doświadczył?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 16. Data: 2009-10-01 09:12:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-09-30 16:22, kranu wrote:

    > Hmmm, tak się czysto teoretycznie ;) zastanawiam:
    > co jeśli dostanę kartę Polbank Era na Tak-Tak i później się go pozbędę?
    > Regulamin znam, ale jaka jest praktyka? Ktoś doświadczył?

    Wedle tego, co w regulaminie (o ile pamiętam...) i panienka w
    okienku mówiła, to jak się zlikwiduje telefon - karta traci moc ;-)
    i zaczyna działać jak zwykła tyle, że ładnego kolorku :-))

    Ale w praktyce to z tym chyba jest różnie, bo ja na przykład wziąłem
    prepaida i podałem dane, a potem okazał się, że telefon nie
    akceptuje karty, więc nie mogę aktywować i jakoś tak już zostało :-)

    W najbliższych dniach kolejny termin rozliczeniowy - zobaczymy...

    witrak()