  • Data: 2002-02-16 21:08:46
    Temat: Re: karta wklęsła a wypukła
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4mdvi$5i5$1@news.onet.pl...

    > BSK lubuje sie w roznych wynalazkach ;-)

    Jak ktos ma bardzo, bardzo dobrych znajomych w USA to moze sprobowac
    podobnego wynalazku, tyle ze wypuklego ;)
    https://www.unionpluscashcard.com/index.cfm
    Cena podobna do tej karty BSK 2$, pierwsze doladowanie min. 25$. Mozna
    doladowac oczywiscie przez Internet inna karta. Karta [tez oczywiscie ;)]
    jest dla osob mieszkajacych w USA [dlatego napisalem o dobrych znajomych
    ;)]. Nie potrzeba zadnego SSN, ani podobnych.

    > BTW istnieja gdzies na swiecie
    > typowe KK tyle ze plaskie? no i przy okazji mam pytanko dot "niby" KK BSK
    > :-) - one sa MO/TO/IO?

    Raczej nie mozna, w koncu taka karte wydaje sie osobom ktorym sie nie ufa
    zbyt bardzo ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl