  • 11. Data: 2004-05-13 12:08:04
    Temat: Re: karta kredytowa a normalna ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ali&kali wrote:

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"
    >
    > ALi

    Ty tak serio ? (Aż przyjrzałem się swojej MC z Rajfiego)

    KJ

  • 12. Data: 2004-05-13 12:10:46
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    Bardzo bym prosił, żebyś na podstawie tylko swojej karty nie wprowadzał
    innych w błąd.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-05-13 12:13:18
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "ali&kali", używający adresu <a...@o...pl>
    napisał:

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    Mam dwie, i na zadnej takiego napisu nie mam, mam za to "Austria Card", ale
    taki sam napis mialem tez na dwoch VE, ktore KK nie sa.

    IMO: tylko po danym wzorze karty mozna rozpoznac, ze jest albo nie jest KK.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 14. Data: 2004-05-13 13:32:07
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > Czemy nie widzę tu emotikonu? Ty tak serio?

    Używanie emotikonek to swego rodzaju "żargon" sieciowy,
    który na dodatek ,,gryzie się'' z poprawną polszczyzną,
    a konkretniej z zasadami stosowania średników, dwukropków,
    nawiasów i innych znaków. Nie ma obowiązku go używać.
    Jeśli ktoś woli, to ma święte prawo używać języka polskiego,
    a nie sieciowego żargonu.
    Naprawdę da się napisać coś zabawnego w ten sposób,
    żeby nie trzeba było zaznaczać, że to miało być zabawne. :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 15. Data: 2004-05-13 13:34:20
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 14:06:22 +0200, w <c7vogo$t78$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "ali&kali" <a...@o...pl> napisał(-a):

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    Trollmeter: 7,5/10

  • 16. Data: 2004-05-13 13:46:18
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Używanie emotikonek to swego rodzaju "żargon" sieciowy,
    > który na dodatek ,,gryzie się'' z poprawną polszczyzną,
    > a konkretniej z zasadami stosowania średników, dwukropków,
    > nawiasów i innych znaków.

    Czasami się gryzie, to prawda.

    > Nie ma obowiązku go używać.

    Nie ma, to prawda.

    > Jeśli ktoś woli, to ma święte prawo używać języka polskiego,
    > a nie sieciowego żargonu.

    Raz jeszcze - zgoda.

    > Naprawdę da się napisać coś zabawnego w ten sposób,
    > żeby nie trzeba było zaznaczać, że to miało być zabawne. :-)

    No i własnie tu jest sedno. Bo jakoś autorowi tego zdania nie udało się
    przekonać mnie, że żartował. Tę funkcję może spełnić emotikonka lub
    zaznaczenie tego np. tak: (żart). Albo jakis inny sposób. Ja odniosłem się
    do treści, którą widzą moje oczy. Nie mam możliwości wczuć się w nastrój
    piszącego. Jeśli ktoś pisze zdanie oznajmujące, z założenia traktuję je
    poważnie, chyba że (patrzy wyżej).

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2004-05-13 13:51:15
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    W uzupełnieniu: w innym poście w tym wątku czytamy:

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    Tam tez nie ma nic, co sygnalizuje żart. A informacja jest po prostu
    nieprawdziwa.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-05-13 13:55:18
    Od: dg <g...@b...gnet.pl>

    > Czemy nie widzę tu emotikonu? Ty tak serio?

    Bo to jest żart wygłoszony z kamienną twarzą.

    --
    gonT

  • 19. Data: 2004-05-13 14:15:07
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Bo to jest żart wygłoszony z kamienną twarzą.

    Powinna być i na to emotikonka ;))

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-05-13 14:36:18
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Tam tez nie ma nic, co sygnalizuje żart. A informacja jest po prostu
    > nieprawdziwa.

    A co każe ci tak sądzić?
    &?)