    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa BPH
    Date: Sat, 21 Feb 2004 18:10:59 GMT

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:c1861c$3d2$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe jaki Oddział, moja reklamacja nic nie dała, dopiero pomógł arbiter
    > bankowy ...

    Trzeba delikatnie poprosic zeby reklamacja byla rozpatrywana nie przez
    oddzial tylko przez centrale. W oddzialach bardzo czesto pracuja ludzie
    ktorzy nie maja bladego pojecia o regulacjach ustawowych i opieraja sie
    tylko na procedurach w ktorych jest ze pieniadze sa dostepne dla posiadacza
    rachunku dopiero po ich zaksiegowaniu. Nie moga pojac, ze pieniadze dla
    banku byly dostepne przed ich zaksiegowaniem na rachunku KK.
    Jesli faktycznie BPH nie chce anulowac kar i naliczonych odsetek to bardzo
    sie ciesze, ze bardzo bliskiej memu sercu osobie udalo sie przekonac BPH,
    bez wiekszych klopotow, do anulowania kary :).

    Pozdrawiam
    Maciek