  • Data: 2006-06-16 08:14:16
    Temat: Re: karta kred. Vica class. do eKonto
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Szapajko" wrote
    > Jeszcze raz zapytam: skąd masz te dane? W KzP są jakieś inne
    oprocentowania
    > kredytu?
    >
    > Na stronie mBanku jest podane:
    > 12% - 58zł
    > 14% - 48zł
    > 16% - 38zł

    Te oprocentowanie które podajesz jest w ramach Promocji
    która trwa do 30.06 i w tym czasie kazdy posiadacz KK VE, VC iVG może sobie
    zmienić oprocentowanie na mLini, koszt zmiany 20PLN
    Takie niższe promocyjne oprocentowanie trwa do 30.09.2006 i po tej dacie
    wraca do normalnego standardowego oprocentowania.czyli 19%,17% lub 15%
    zamiast 16% ,14%, 12%
    ja zostałem przy 19% bo nie chce mi sie płacic 20PLN(opłata za amianę) za
    okres 3 miesięcy niższej o 3 pkt taryfy
    Wlasciwe orocentowanie kart bez tej promocji jest tutaj (tabelka na dole
    strony)
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html
    szczegóły promocji tutaj