    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta do uk
    Date: Thu, 10 Feb 2005 12:15:27 -0600

    opolanin wrote:
    > witam,
    > wybieram sie do uk na miesiac! i potrzebuje jakiejs karty ktora umozliwi mi
    > zaplate za hotel, itp. bez problemow (okolo 3k gbp czy tez jak kto woli
    > okolo 17-18k pln) gotowke dostane w pln przed wyjazdem.
    > w bankach w ktorych mam konta (lukas/vw) nie oferuja takich kart jak ja to
    > nazywam 'pre-paid'owych'.
    > z tego co znalazlem to pekao ma karte visa classic zlotowa i dolarowa
    > http://42.pl/url/aNs
    > moj wybor padl na zlotowa bo i tak chyba bedzie 2 razy przewalutowanie...

    te karty pekao spisują się bardzo fajnie. Zpłacisz nimi prawie wszędzie.
    Są one widziane przez sklepy jako kary kredytowe, więc weź pod uwagę
    fakt, że w niektórych sklepach gdzie akceptują tylko karty debetowe, tą
    kartą nie zapłacisz. Weź ze sobą jeszcze jakąś vise elektron może się
    przydać.
    No i na twoim miejscu z jedną kartą bym nie jechał, bo w przypadku
    zgubienia, zniszczenia zostaniesz bez pieniędzy.
    Weź jeszcze np. z lukasa ichniejszą kartę kredytową. Jak się nie przyda
    to nie, ale w razie czego będziesz miał czym awaryjnie zapłacić.