  • 11. Data: 2004-07-07 08:57:07
    Temat: Re: karta bankomatowa
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    krab wrote:
    [...]

    > - jesli samememu wydaje sie z konta - to chyba wie sie ile ? wiec taka
    > wtorna informacja jest gadzetem zeby sie przed kims pochwalic ? tak wydalem
    > ! oni już wiedzą !? :-)

    A teraz odwróć sytuacjeę. Dostałeś powiadomienie. A nic nie wydałeś.

    KJ
    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 12. Data: 2004-07-07 09:21:48
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A teraz odwróć sytuacjeę. Dostałeś powiadomienie. A nic nie wydałeś.

    i co z tego wynika ?
    ps
    jak czesto ją gubisz ? raz w miesiącu ?

  • 13. Data: 2004-07-07 09:23:09
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    krab wrote:

    > no jesli cena rekompensuje jakosc, to mozna chyba przebolec,
    > ja mam zupelnie inne pytanie, po co ? komu takie powiadomienie smsowe -
    > jesli chodzi o KARTĘ ?
    > - jesli samememu wydaje sie z konta - to chyba wie sie ile ? wiec taka
    > wtorna informacja jest gadzetem zeby sie przed kims pochwalic ? tak wydalem
    > ! oni już wiedzą !? :-)

    heh nie do konca sie to tak odbywa :-) w czasie np piatkowo weekendowych
    rajdow po pubach, kafejkach, imprezowniach place karta..pod koniec
    takiego rajdu moge juz chyba(w zasadzie juz wczesniej niz pod koniec)
    nie pamietac ile wydalem pieniedzy i czy jeszczemoge troche wydac, czy
    juz przekroczylem moje planowane wydatki :) i akurat wtedy zbawienne sa
    smsy przychodzace od razu po transakcji.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 14. Data: 2004-07-07 09:23:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    krab wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i co z tego wynika ?
    > ps
    > jak czesto ją gubisz ? raz w miesiącu ?
    O ile wiem to obecnie nie trzeba zgubić karty, zeby ktoś zaczął robić
    zakupy na Twój koszt.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 15. Data: 2004-07-07 09:26:26
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    > O ile wiem to obecnie nie trzeba zgubić karty, zeby ktoś zaczął robić
    > zakupy na Twój koszt.

    a nie tansze (i chyba pewniejsze wg nie) jest ubezpieczenie od takich
    przypadkow, np w mbanku chyba cos ok 2 zl ?
    oczywiscie wiem ze nikogo nie przekonam - ani nie mam zamiaru nikogo
    odwodzic - chce poznac opinie - co kto sadzi i dlaczego za to placi :-)))

  • 16. Data: 2004-07-07 09:28:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    krab wrote:
    [...]

> [...]
    > oczywiscie wiem ze nikogo nie przekonam - ani nie mam zamiaru nikogo
    > odwodzic - chce poznac opinie - co kto sadzi i dlaczego za to placi :-)))
    Erm. Ja za to nie płacę (nie używam) ale jestem w stanie wyobrazić sobie
    sytuację gdy będzie to potrzebne. :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 17. Data: 2004-07-07 10:02:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > wydalem
    >
    > Na pewno Bartol Ci wyjaśni ;-))) On bardzo przekonywująco wyjaśnia, że
    > potwierdzenia są ABSOLUTNIE niezbędne do życia ;-)))) Baaaartol!

    Tu Bartol, tu Bartol, zglaszam sie. :-P

    Powiadamianie SMSem o transakcjach kartowych to gadzet, ktory jednak
    moze byc przydatny:
    - mozna sprawdzic czy skasowali tyle ile powinni, ale to pikus
    - po transakcji wiadomo ile dokladnie zostalo kasy, co akurat jest
    przydatne bardzo gdy ktos czesto placi karta.

    Bartol

  • 18. Data: 2004-07-07 10:07:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > - mozna sprawdzic czy skasowali tyle ile powinni, ale to pikus

    Owszem pikuś.

    > - po transakcji wiadomo ile dokladnie zostalo kasy, co akurat jest
    > przydatne bardzo gdy ktos czesto placi karta.

    Eee tam ;-))) Często płacę kartą (ale nie w knajpach-nie jestem kamikadze
    ;-))) i jakoś wiem ile mam kasy (a nie mam wbudowanego kalkulatorka w głowę
    ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2004-07-07 10:14:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

> [...]
    > ;-))) i jakoś wiem ile mam kasy (a nie mam wbudowanego kalkulatorka w głowę

    A ja ostatnio placilem sporo karta BePeHahahaha i w pewnym momencie
    baaaaardzo sie zdziwilem. Na szczecie czekam juz tylko na jeden przelew
    i z BePeHahahaha spier*&^%.

    Bartol

  • 20. Data: 2004-07-07 10:19:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ja ostatnio placilem sporo karta BePeHahahaha i w pewnym momencie
    > baaaaardzo sie zdziwilem.

    A co ;-)) ? Wlazło się na minusik bez świadomości tegoż ;-))) ?

    >Na szczecie czekam juz tylko na jeden przelew
    > i z BePeHahahaha spier*&^%.

    ;-))) BTW - a jak tam mbank - coś na nich nie psioczysz i jest to wielce
    podejrzane ;-)))